eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlawiatura czy wyświetlacz?Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-f
    or-mail
    From: Trybun <I...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klawiatura czy wyświetlacz?
    Date: Thu, 28 Nov 2013 23:14:48 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 24
    Message-ID: <l78f8f$brs$2@usenet.news.interia.pl>
    References: <l6pqvc$60d$1@usenet.news.interia.pl> <l6r28f$md4$1@node2.news.atman.pl>
    <l6sd8j$k9k$1@usenet.news.interia.pl> <l6t2d1$iqf$1@node2.news.atman.pl>
    <l6v9h5$nuc$1@usenet.news.interia.pl> <l705fq$ks2$1@node1.news.atman.pl>
    <l72lni$vje$2@usenet.news.interia.pl> <l734fj$o6s$1@node1.news.atman.pl>
    <l74krd$5bo$1@usenet.news.interia.pl> <l74uqu$ig7$1@node1.news.atman.pl>
    <l753j1$5rm$1@usenet.news.interia.pl> <l75e3h$35u$1@node1.news.atman.pl>
    <l75nj0$gir$3@usenet.news.interia.pl> <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-93-154-192-26.free.aero2.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1385676880 12156 93.154.192.26 (28 Nov 2013 22:14:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 28 Nov 2013 22:14:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.1
    In-Reply-To: <l75rar$hoe$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1051390
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-27 23:21, Tomek pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał:
    >
    >>>> A serwis w Piasecznie naprawę uzależnia od posiadania wypełnionej
    >>>> karty gwarancyjnej... :-(
    >
    >>> Z fakturą do sprzedawcy i reklamuj jako niezgodność towaru z umową.
    >>> Kiedy kupiłeś telefon?
    >
    >> Coś zyskam na tym względem tego gdybym zareklamował u producenta?
    >> Na początku marca, tego roku.
    >
    > Tak, zyskasz. Przede wszystkim czas i pieniądze zaoszczędzone na
    > dojeździe do serwisu. Nie musisz mieć też wypełnionej karty
    > gwarancyjnej, wystarczy jakikolwiek dowód zakupu. Gdybyś zakupił w
    > czasie krótszym niż 180 dni, to bez widocznych śladów świadczących o
    > uszkodzeniu mechanicznym, zakłada się, że usterka występowała już w
    > dniu zakupu. Więcej na http://sprzedaz.konsumencka.edu.pl/niezgodny.html

    Niestety, dopiero na miejscu dowiedziałem się że taką formę reklamacji
    można składać tylko na piśmie... Oczywiście w sklepie Komputronika nie
    ma żadnych druków, ani sprzedawca nie garnie sie do informowania klienta
    jakie dane trzeba wpisać w takim piśmie, tak że siłą rzeczy
    zareklamowałem tradycyjnie, czyli na gwarancję producenta.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: