eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to by? kiedy? pan.... ( felieton )
    Date: Tue, 27 Oct 2009 20:07:01 +0100
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <hc7f1t$2g9$1@news.interia.pl>
    References: <hc189t$utr$1@news.dialog.net.pl> <hc1c8f$sae$1@news.onet.pl>
    <hc1g7k$3ea$1@news.dialog.net.pl>
    <p...@l...org.pl> <hc1med$mk8$1@news.onet.pl>
    <f...@4...com>
    <hc3neg$bnq$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <l...@4...com>
    <hc3uil$i9s$1@inews.gazeta.pl> <hc4rn1$vdl$1@news.dialog.net.pl>
    <u...@4...com>
    <hc67uk$lvm$2@news.dialog.net.pl> <hc75dj$ssq$1@news.interia.pl>
    <h...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: 212h230.compnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1256669053 2569 85.198.212.230 (27 Oct 2009 18:44:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2009 18:44:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <h...@4...com>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (X11/20090817)
    X-Authenticated-User: twitek % poczta+fm
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983416
    [ ukryj nagłówki ]

    J.F. pisze:
    > On Tue, 27 Oct 2009 17:22:34 +0100, ToMasz wrote:
    >>> Nic nie wiem o gwarancji, bo wszelkie świstki mi poginęły.
    >> GÓWNO PRAWDA. PRzepaszam za tak drastyczne stwierdzenie ale przepisy
    >> handlowe są takie, ze NIE mozesz mieć na sklepie towaru który spadł z
    >> kosmosu. MUSISZ zajmować sie gwarancją "rękojmią" towaru który wraca do
    >> CIebie z paragonem/fakturą. Za żadne skarby świata (wyłączając naprawy
    >> gwarancyjne na mocy innych umów) żaden handlowiec nie weźmie "wiertarki"
    >> na stan bez dokumentów. Dlaczego? bo przędej czy póżniej ta wiertarka
    >> pojawi mu sie na półce naprawiona. Wtedy wpadnie kontrola i masz jeden
    >> towar za dużo wiesz jakie kary sa za to?
    >
    > Nie przesadzaj. Klient przynosi, spisujecie stosowny papier i masz
    > dokument na towar.
    zakładam - czysty handel. klient przynosi Ci 100dysków - berzesz do
    reklamacji.
    za 2 tygodnie masz 100 nowych dysków i JAKIŚ TAM papier podpisany przez
    kienta jana kowalskiego. wszystko OK?

    To inaczej. kupuje 100 dysków na fakture i 100 lewych. na te 100 lewych
    wypisuje fikcyjne gwarancje. wszystko OK? to poco wogóle ksiegowość?

    to niesą moje wymysły. Uwierzcie. Tłumaczenie moje.
    > Oczywiscie przy zyczliwym podejsciu sprzedawcy, bo zazwyczaj to bedzie
    > "reklamacji bez paragonu nie uwzglednia sie". Ani gwarancji bez karty.
    przy życzliwym podejściu, jak sprzedawca pamięta i ceni swojego klienta,
    moze mu wymienić towar bez papierków 1:1. Wtedy taki towar trzeba
    reklamować wyżej, jako wadliwy przed wydaniem klientowi. - to jest w
    100% legalne.

    ToMasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: