eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKlimatyzacja: za wysokie ciśnienie?Re: Klimatyzacja: za wysokie ciśnienie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED.185.15.0.152!not-
    for-mail
    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Klimatyzacja: za wysokie ciśnienie?
    Date: Tue, 24 Jul 2018 11:24:50 +0200
    Organization: http://www.wit.edu.pl
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
    Message-ID: <pj6rba$ovr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <pj5gvg$hsa$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1uy7isgral4d8$.jv3uqjtgclt4$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 24 Jul 2018 09:26:02 -0000 (UTC)
    Injection-Info: portraits.wsisiz.edu.pl; posting-host="185.15.0.152";
    logging-data="25595"; mail-complaints-to="a...@w...edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <1uy7isgral4d8$.jv3uqjtgclt4$.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636573
    [ ukryj nagłówki ]


    > A jakie masz ciśnienie po niskiej stronie układu?
    no właśnie tego nie wiem. zanim podjadę po raz kolejny się podpiąć to
    szukam na własną rękę

    > Jeśli wyższe niż 3-4 bary, to brzmiałoby na przepełniony układ. > Niektóre
    samochody podobno tak już mają, że maszyna nie odsysa z nich
    oleju
    > (który zbiera się gdzieś na dole) i za każdym podłączeniem na wymianę - w
    > układzie jest coraz więcej oleju i w końcu przestaje prawidłowo działać,
    > nawet jeśli ilość czynnika jest prawidłowa.

    zastanawiałem się nad tym, czy to możliwe by odessać czynnik z olejem i
    przepełnienie brałem pod uwagę ale dwa razy zrobiliby tak samo?

    > Kolejna sprawa to zmieniające się ciśnienie po stronie wysokiego ciśnienia
    > - ono chyba powinno być mniej-więcej stałe bez względu na obroty. W

    nie, to pływanie jest ogólnie prawidłowe. Nieprawidłwoe jest wg mnie, że
    idzie za wysoko (zakładam, że MES i czujnik podają mi prawidłowe wartości)

    > kompresorze jest odśrodkowy regulator który powinien to zapewniać - może
    > się zepsuł. Ale nie jestem pewien czy w każdym układzie taki jest no i jak
    > on działa przy przepełnionym układzie.

    ale nie w tak prostej klimatyzacji. Tam jest włącz/wyłącz.

    > Wyłączanie się kompresora po wzroście ciśnienia jest normalne - na części
    > wysokociśnieniowej jest presostat sterujący sprzęgłem i ono się będzie
    > rozłączać jak ciśnienie jest zbyt wysokie lub zbyt niskie.
    i się rozłącza prawidłowo. ale po przekroczeniu pewnej granicy ciśnienia
    lub temperatury wyłącza się i już nie załącza (pomimo podaniu sygnału
    załącz na przekaźnik - wg MES).


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: