  • Data: 2015-06-13 00:43:36
    Temat: Re: Klucz do kól
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 08:00:23 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > Ostatnio zmieniałem koła.
    > W sumie poszło ok. Ale własnie takim kluczem z ramieniem około pol metra.
    > Krzyzakowym trafiłem na srube ktorej odkręcić nie mogłem.
    > Oponiasz porządny, staranny, zawsze dokreca dynamometrycznym.
    > Moge teraz:
    > - wydac 70zł na dobry klucz.
    > - zastanawiac sie dlaczego nie mogłem odkrecic
    > - co jakis czas odkrecic i dokrecic nakretki samemu
    > - jeszcze jakies inne dodatkowe czynnosci.
    >
    > Wydaje sie, ze jednak inwestycja w dłuzszy klucz to dobry pomysł.
> [...]

    Zanabyłem w LM klucz fajkowy 24 znanej z niskich cen i najwyższej światowej jakości
    firmy TOPEX, niech im Allah da dużo dzieci. Założyłem na nakrętkę, ręką nie
    próbowałem bo jebnięty nie jestem. Poskakałem trochę zero reakcji ze strony nakrętki
    i klucza. Obciąłem flexem to grube na dłuższym ramieniu, założyłem pasowną rurkę na
    oko 70cm. Nakrętki się odkręciły a po kluczu nie było widać zeby się giął albo
    sprężynował. No to w końcu mam nowy klucz do kół w Masterze. Chyba 18 zyli dałem.
    Paragon wyrzuciłem bo jak by się popsuł przy próbie odkręcania to by nie uwierzyli że
    urwanie wygląda jak po szlifierce.