  • 21. Data: 2021-08-12 10:29:43
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 10:11, T. pisze:

    > Kilka aut miałem z różnej kategorii i mogę podsumować, że suvy nie są
    > takie złe, jak piszesz. Na normalnej drodze jeżdżą normalnie.

    Normalnie czyli kiepsko nawet w porównaniu z niskiego segmentu
    kompaktem. No nie da się ukryć, że wysokiśrodek ciężkości i miękie
    zawieszenie nie wpływają korzystnie na jazdę po asfalcie - a asfalty
    wbrew pozorom mamy dobre.

    > Są też
    > bardzo wygodne zimą, zanim służby uprzątną zalegający śnieg. Łatwiej też
    > zaparkować na nieodśnieżonych miejscach.
    > Ps. Masz suva? Miałeś?

    Mieć nie miałem ale jeżdziłem różnymi samochodami (szef zbierał różne
    fajne bryki, takie hobby - czasem brałem jako służbowy, czasem prosił
    żeby mu "kolekcję" przeparkować, a były tam różne ciekawostki. Ale ja
    mam dziwne opinie - każdy miał mocne i słabe strony - na przykład jak
    się przesiadałem z kilkuset konnej e klasy z automatem do swojego
    accorda to miałem z tego więcej frajdy. Jak ktoś chce suwa to niech
    jeździ suwem - nie mój interes, ale jak dla mnie jedyną zaletą suwa to
    że się wygodnie wsiada (ale już pozycja w samochodzie mi nie odpowiada -
    ja lubie trzeć dupą o asfalt;) i że "fajnie" wygląda. No ale na przykład
    mazda szóstka wygląda fajniej;) Co kto lubi.

    PS - co do śniegu to się zastanawiałem czy w naszym klimacie na miasto
    to w zimę letnie kapcie się lepiej nie sprawują - w końcu deszcz pada
    częściej niż śnieg, na minusie jest rzadko, więc przez większość czasu
    letnie będą lepsze. A jak się zesra to jak dobrych opon potrzebujesz do
    toczenia się w korku pięć na godzinę?;)

    --
    Shrek

  • 22. Data: 2021-08-12 10:30:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.08.2021 o 10:28, Cavallino pisze:

    > Większość tego typu opinii wygłaszają ludzie, którzy nie mają, nie
    > mieli, czasem zazdroszczą, stąd taki hejt.

    Większość może i tak.

    > Bo co komu do tego czym jeździ kto inny?
    > Jego sprawa.

    I tu się zgadzam.

    --
    Shrek

  • 23. Data: 2021-08-13 15:14:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No mnie akurat dużo do tego, kto czym parkuje na miejscu obok.
    Uważa, że jak z zamkniętymi drzwiami się zmieści pomiędzy swoimi żółtymi pasami
    swojego miejsca to jest OK.
    No nie jest OK, zupełnie nie jest OK, bo w samochodzie obok nie da się normalnie
    otworzyć drzwi i normalnie wsiąść/wysiąść.

    -----

  • 24. Data: 2021-08-13 20:04:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-08-13 15:14, ąćęłńóśźż wrote:
    > No nie jest OK, zupełnie nie jest OK, bo w samochodzie obok nie da się normalnie
    otworzyć drzwi i normalnie wsiąść/wysiąść.

    Czyli jednym słowem - miejsca parkingowe są za wąskie?

  • 25. Data: 2021-08-13 21:33:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Coś jak miejsca w samolocie i Twój amerykański spasiony sąsiad ważący 315 lbs.

    -----

  • 26. Data: 2021-08-13 21:37:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.08.2021 o 20:04, m4rkiz pisze:

    > Czyli jednym słowem - miejsca parkingowe są za wąskie?

    Albo niektóre samochody za szerokie.

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-08-14 12:57:20
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Albo niektóre samochody za szerokie.

    W ogóle gabaryty poszły w złą stronę.
    Mieszczę się spokojnie w Skodzie z 1984 roku, w Ibizie z 1997, ale nie
    mieszczę się w BMW 7 z 2017 roku! Podobnie w Ranault Kangoo. Na cholerę
    komu takie powypychane, pulchne plastiki, skoro nie da się dzięki nim
    zmieścić kolan?

    A w temacie suwów. Jednym pasują, drugim nie. Dla mnie najlepsza opcja z
    powodu wygody we wsiadaniu i wysiadaniu. Nie szaleję sportowo, nie muszę
    mieć środka ciężkości na asfalcie, nie przeszkadza mi że się lekko buja.
    Ma być komfortowo, niezawodnie, w miarę tanio w eksploatacji i z tych
    powodów mogę przymknąć oko na fakt, że zazwyczaj nie mieszczę się na
    miejscu parkingowym pod galerią.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 28. Data: 2021-08-14 16:33:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.08.2021 o 12:57, Irek.N. pisze:

> [...]
    > Ma być komfortowo, niezawodnie, w miarę tanio w eksploatacji i z tych
    > powodów mogę przymknąć oko na fakt, że zazwyczaj nie mieszczę się na

    Zwłaszcza że gdzieś się wepchniesz i wtedy to inni mają problem:P

    Raz miałem tak przy skośnym - suwem zaparokowany oponami na linii.
    Zaparkowałem obok aa tam ktoś otworzył okno i stwierdził że ja jestem
    chamem bo zaparkowałem mu tak że nie może wysiąść...

    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-08-14 22:12:31
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Zwłaszcza że gdzieś się wepchniesz i wtedy to inni mają problem:P

    A czy ja napisałem, że gdzieś się wpycham?
    Wolę przejść 30 metrów spacerkiem, ale wsiadać do wozu z pełnym
    otwarciem drzwi.

    > Raz miałem tak przy skośnym - suwem zaparokowany oponami na linii.
    > Zaparkowałem obok aa tam ktoś otworzył okno i stwierdził że ja jestem
    > chamem bo zaparkowałem mu tak że nie może wysiąść...

    Miejsca parkingowe są chyba wyliczone dla samochodów produkowanych przed
    1990 ;) Nie jest więc dziwne, że nowoczesne wózki (nie tylko suwy) się
    nie mieszczą. Dotyczy to nie tylko szerokości, ale i długości miejsca
    parkingowego. Zazwyczaj wystaję.

    Niedawno chciałem zaparkować na miejscu parkingowym kolegi w nowo
    wybudowanej kamienicy. Parking znaczy się podziemny, nowoczesny. No i
    nie udało się, nie byłem w stanie wykręcić i wjechać, a jak bym wjechał,
    to bym w samochodzi został chyba. Kamienica oddana w tym roku!
    Takie czasy Panie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 30. Data: 2021-08-14 22:51:42
    Temat: Re: Kolejna ofiara mody SUFFFF. stanowisko postojowe.
    Od: "Artek" <a...@s...pl>

    > Raz miałem tak przy skośnym - suwem zaparkowany oponami na linii.
    > Zaparkowałem obok a tam ktoś otworzył okno i stwierdził że ja jestem
    > chamem bo zaparkowałem mu tak że nie może wysiąść...
    >
    > --
    > Shrek

    I miał rację.
    Tam nie było zakazu postoju dla suwa.
    par. 90. rozporządzenia o znakach
    2. Znak P-18 "stanowisko postojowe" wyznacza miejsce przeznaczone do postoju
    pojazdów.