  • 1. Data: 2021-10-26 14:46:37
    Temat: Kolejne pytanie z cyklu "czy istnieje?"
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Dzień dobry.

    Tym razem szukam złącz podobnych do głośnikowych, takich jak na obrazku:

    https://i.ebayimg.com/images/g/260AAOSwIWVZAF40/s-l1
    600.jpg

    tylko mniejszych.
    Te na obrazku mają wymiary 45 x 21 x 18mm, a mnie by najbadziej pasowały
    takie ok 3 razy mniejsze.
    Zresztą nie upieram się przy żadnym typie, mogą być inne, ważna jest
    wielkość i łatwość podłączania/odłaczania przewodów.
    Prąd to max dziesiątki miliamperów, napięcia do kilkunastu voltów.

    Wolałbym uniknąć takich ze śrubką do pcb - to byłaby ostateczność.

    Istnieje coś takiego?

    Z góry dziękuję.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2021-10-26 14:52:37
    Temat: Re: Kolejne pytanie z cyklu "czy istnieje?"
    Od: Marvin <n...@s...com>

    W dniu 26.10.2021 o 14:46, Mchal M. Lechanski pisze:
    > Dzień dobry.
    >
    > Tym razem szukam złącz podobnych do głośnikowych, takich jak na obrazku:

    Złączy szukasz! Nie złącz - to jest określenie czynności.

    Może dlatego? :)

    M.

  • 3. Data: 2021-10-26 15:06:17
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 26/10/2021 13:52, Marvin wrote:

    > Złączy szukasz! Nie złącz - to jest określenie czynności.
    >
    > Może dlatego? :)

    Przepraszam za literówkę.

    --
    Michał

  • 4. Data: 2021-10-26 15:17:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Oct 2021 13:46:37 +0100, Mchal M. Lechanski wrote:
> [...]
    > wielkość i łatwość podłączania/odłaczania przewodów.
    > Prąd to max dziesiątki miliamperów, napięcia do kilkunastu voltów.

    Glosnikowych to IMO takich malych nie znajdziesz, trzeba kupic cos
    innego.

    Byly takie male do kolejek Pico :-)

    a moze cos takiego
    https://www.tme.eu/pl/details/fe6930/zlacza-glosniko
    we/cliff/

    efektywnie to chyba 3x mniejsze ... na pare..

    https://www.tme.eu/pl/details/fe6935/zlacza-glosniko
    we/cliff/

    > Wolałbym uniknąć takich ze śrubką do pcb - to byłaby ostateczność.

    Ale ma to byc do PCB ?

    Listwa zaciskowa Wago
    https://pl.farnell.com/wago/2604-1102/terminal-block
    -wtb-2pos-24-12awg/dp/3577796
    https://pl.farnell.com/wago/2061-602-998-404/termina
    l-block-wire-to-brd-2pos/dp/2428576
    https://pl.farnell.com/wago/2604-3103/tb-wire-to-brd
    -3pos-12awg/dp/2749675
    https://pl.farnell.com/wago/255-401/terminal-block-w
    ire-to-brd-1pos/dp/4015319

    zreszta sam sobie popatrz
    https://pl.farnell.com/c/zlacza/listwy-zaciskowe-i-a
    kcesoria/listwy-zaciskowe-przewod-plytka

    https://www.tme.eu/pl/details/etbm50080c4c1z/listwy-
    zaciskowe-do-druku/ece/

    A jeszcze mi wyskakuje taki fajny bananek
    https://www.tme.eu/pl/details/wgo-215212/wtyki-banan
    owe-4mm/wago/215-212/

    J.