  • Data: 2013-01-03 22:43:26
    Temat: Re: Kompakty kontra smartfony.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-03 20:47, $heikh el $hah pisze:
    > Mnie po prostu uczono fotografii za niemałe pieniądze, a obróbki zdjęć
    > nie toleruję. Jakieś drobne poprawki całości bądź szczegółów - CS6. Ale
    > zdjęcia staram się robić tak, by nie wymagały poprawiania.

    Nie da się bez uproszczeń. Silniki przemiany rawa w jpg są po pierwsze
    mało subtelne z braku czasu, mocy i uniwersalności, po drugie
    charakteryzowane pod przeciętnego widza, który lubi wyjarany ocean z
    plażą i dziecięciem biegającym za piłką. To się często nie sprawdza, a
    raczej wygląda jak slajd słodki jak landrynka.

    > A widywałem takie, na których znajdowała się piękna dziewczyna
    > (koleżanka moja) w pięknej sukience, na łóżku leżąca, zrobione z bliska
    > i niby artystyczne, ale tak obrobione, że skóra jak tapicerka w drogim
    > samochodzie...

    Wszystko można spieprzyć, to akurat łatwe ze względu na przywilej
    entropii :)

    --
    pozdrawia Adam
    /nie jestem egoistą, jestem estetą/