  • 1. Data: 2012-12-29 09:56:27
    Temat: Kompakty kontra smartfony.
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    Temat od jakiegoś czasu rozłożony u nas na czynniki pierwsze trafia
    wreszcie pod ekonomiczne strzechy:

    http://www.ekonomia24.pl/artykul/965103.html?print=t
    ak&p=0
    http://www.ekonomia24.pl/galeria/929988,1,965103.htm

    Nie obyło się bez kilku drobnych błędów:

    "Jakość zdjęć robionych komórkami stawia pod znakiem zapytania
    przyszłość aparatów analogowych"
    "Tak jak kilka lat temu aparaty cyfrowe praktycznie "zjadły" branżę
    lustrzanek"

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 2. Data: 2013-01-02 18:28:13
    Temat: Re: Kompakty kontra smartfony.
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > "Jakość zdjęć robionych komórkami stawia pod znakiem zapytania
    > przyszłość aparatów analogowych"
    > "Tak jak kilka lat temu aparaty cyfrowe praktycznie "zjadły" branżę
    > lustrzanek"

    niestety Rzepa po zmianie właściciela i wywaleniu 2/3 składu w tym korekty
    mocno spadła pod względem jakości :/

  • 3. Data: 2013-01-02 18:45:45
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 2 Sty, 18:28, "marcin" <m...@m...ru> wrote:

    > niestety Rzepa po zmianie właściciela i wywaleniu 2/3 składu w tym korekty
    > mocno spadła pod względem jakości :/

    Nawet Newsweek jest bardziej "wiarygodny" obecnie od Rzepy.
    StaM

  • 4. Data: 2013-01-03 10:06:02
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 2 Jan 2013 18:28:13 +0100, marcin wrote:
    > niestety Rzepa po zmianie właściciela i wywaleniu 2/3 składu w tym korekty
    > mocno spadła pod względem jakości :/

    Rzepa się skonczyla niecalą dekadę temu :(

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2013-01-03 13:40:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-29 09:56, Mariusz [mr.] pisze:
    > Temat od jakiegoś czasu rozłożony u nas na czynniki pierwsze trafia
    > wreszcie pod ekonomiczne strzechy:
    >
    > http://www.ekonomia24.pl/artykul/965103.html?print=t
    ak&p=0

    "Klasyczne aparaty mają wzięcie wśród profesjonalistów. Fotografowie
    amatorzy chcą od razu udostępniać zdjęcia znajomym."

    - Już po tym wstępie mi się odechciało czytać. Kto to, k-wa, pisał?
    Miłośnik facebooka?
    W życiu bym nie wrzucił do sieci zdjęcia prosto z telefonu (w moim
    przypadku Xperia). Od analoga przeszedłem do przyzwoitego kompakta (Sony
    HX1) i gdy tylko wychodzę z teczką, to zawsze w niej jest. Owszem,
    przydałoby się coś mniejszego, szybszego do zdjęć sytuacyjnych, ale
    telefonem, to można robić obrazy poglądowe, a nie zdjęcia. No chyba, że
    w Xperii jest taki fatalny, a istnieją smartfony z aparatami
    dorównującymi jakością typowym małpkom?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2013-01-03 14:25:38
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2013-01-03 13:40, $heikh el $hah pisze:
    [...]

    > No chyba, że
    > w Xperii jest taki fatalny, a istnieją smartfony z aparatami
    > dorównującymi jakością typowym małpkom?

    Nokia 808. Ale ergonomicznie to wciąż jednak telefon.

    --
    marcin

  • 7. Data: 2013-01-03 14:46:49
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-03 14:25, mt pisze:
    > W dniu 2013-01-03 13:40, $heikh el $hah pisze:
    > [...]
    >
    > Nokia 808. Ale ergonomicznie to wciąż jednak telefon.

    Może w teorii. Bo w praktyce, czyli w tej cenie, to jednak bym
    podziękował. Dopóki małe chińskie rączki nie zrobią telefonu z zoomem
    optycznym, póty nie uznam żadnego aparatu w telefonie za sensowny.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2013-01-03 15:11:09
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2013-01-03 14:46, $heikh el $hah pisze:

    > Może w teorii. Bo w praktyce, czyli w tej cenie, to jednak bym
    > podziękował. Dopóki małe chińskie rączki nie zrobią telefonu z zoomem
    > optycznym, póty nie uznam żadnego aparatu w telefonie za sensowny.

    No właśnie w praktyce ta Nokia pod względem jakości obrazu jest lepsza
    niż większość kompaktów dostępnych na rynku. Rozumiem, że wszystkie
    szkła stałoogniskowe do luster czy bezlustrowców również uważasz za
    bezsensowne? :)

    --
    marcin

  • 9. Data: 2013-01-03 15:22:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-03 15:11, mt pisze:

> [...]
    > niż większość kompaktów dostępnych na rynku. Rozumiem, że wszystkie
    > szkła stałoogniskowe do luster czy bezlustrowców również uważasz za

    Nie. Po prostu szkolono mnie m.in. na fotoreportera... ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 10. Data: 2013-01-03 18:27:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

> [...]
    > amatorzy chcą od razu udostępniać zdjęcia znajomym."
    >
    > - Już po tym wstępie mi się odechciało czytać. Kto to, k-wa, pisał?

    Obserwator świata. Wszyscy bez wyjątku, którzy nie jarają się szopami,
    nie nazywają siebie artystami i nie udają, że się znają, chcą po prostu
    zrobić pstryk, a potem pokazać szybko innym. Dawniej używano do tego
    poczty, potem picasy, teraz fejsa.

> [...]
    > przydałoby się coś mniejszego, szybszego do zdjęć sytuacyjnych, ale
    > telefonem, to można robić obrazy poglądowe, a nie zdjęcia.

    E tam, stereotypy... To, że czegoś nie robisz Ty albo ja nie znaczy, że
    tak się nie da.

    --
    pozdrawia Adam
    /strzeż się banków - dorwą cię i zrobią z ciebie vipa!/