    From: "PesTYcyD" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?
    Date: Sat, 14 Feb 2009 15:40:51 +0100

    Zależy jaka konfiguracja, ale moim zdaniem używki do 500zł nawet dają radę.
    Kupiłem 2 do biura i naprawdę działają świetnie (Corel, program do plotera
    Easy Sign, ms office i Subiekt GT). Zero zwiech i nie myślę w zasadzie o
    kupnie czegoś lepszego. Nie pamiętam już co tam jest za procek, ale właśnie
    jakiś celeron i 1 gb ramu. Do grafiki 2d nie potrzebujesz jakiegoś
    wysublimowanego kompa. Nawet durony 1000 spokojnie wyrabiają z Photoshopem.
    Co do obróbki dźwięku to nie wiem co chcesz robić ale i tak do
    profesjonalnych zadań kupuje się odpowiednie karty dźwiękowe albo
    interfejsy.