  • Data: 2009-02-18 10:46:50
    Temat: Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Feb 2009 23:46:45 +0100, Animka napisał(a):

    > Chora to i ja chyba jestem, bo myślałam, że pentium4 jest najnowszy, no
    > i kupilam sobie pentium4 (miałam przedtem i mam jeszcze pentium2 mmx,
    > nie narzekałam, kłopotów żadnych nie było).

    Poczekaj, musze sprawdzic date w kalendarzu, bo przez chwile myslalem ze
    odpisuje na posty sprzed lat:) Pentium 4 nigdy nie nalezal do najbardziej
    udanych modeli Intela i dopiero kolejne steppingi i "przerobienie" go w
    dwurdzeniowy Pentium D dodały mu troche zycia. Choc wobec nastepcy Pentium
    D, czyli Core2 Duo, jest niczym Dawid wobec Goliata.
    Ale rozumiem ze skok z pentium 2 na pentium 4 to gigantyczna roznica:)

    > Nie powiem, że kiepski. Dla mnie bardzo dobry, szybki.

    W porownaniu z poprzednikiem, to nie watpie. Ale jak na obecne warunki..
    taki sobie. I tak masz szczescie ze Pentium4 631 to jedne z ostatnich modeli
    P4. Z wieloma "ulepszeniami"

    > Jest miejsce na
    > jeszcze drugi cd-rv itp. Muszę wyciągnąć Pioneera z tamtego komputera i
    > poprosić kogoś o zamontowanie mi w tym, bo tu jest jakaś blokada w
    > środku przykręcona i boję się coś uszkodzić.

    No niestety - Compaqi maja to do siebie ze zastosowano w nich cudaczne
    mocowania dyskow i napedow. Glownie po to by takowe kupowac w HP, po
    kosmicznie wysokich cenach:) Ale w desktopach, w przeciwienstwie do
    notebookow, na ogol bez problemu mozna sobie z tym oradzic.

    A co do ceny.. tydzien temu brat kupil tez na allegro zestaw- AMD X2, plyta
    Gigabyte, grafika GeForce 960, 3GB RAMm HDD 160, nagrywarka DVD.
    za 800 zl. Wiec za paredziesiat zlotych wiecej zestaw bez porownania
    mocniejszy.
    Moim zdaniem.. przeplacilas;)

    --
    Mark