  • 11. Data: 2006-12-16 20:54:03
    Temat: Re: Komunikat prasowy TP - neo bez uslug glosowych - ad. dzierzawa laczy
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > czyli do abonamentu socjalnego dopłacają ? dumping przecież jest
    > zabroniony.
    >
    > Sami się gubią już ze sobą.. wreszcie odbija im się to czkawką

    Nieprawda. Na abonamencie socjalnym zarabiają bo są tam jednak jakieś
    połaczenia (drogie bo drogie ale jednak się z tego dzwoni), no i są
    połaczenia na te numery, bo do takich ludzi się dzwoni. Tak więc abonanmet
    socjalny daje takie równanie
    - koszt łącza
    - koszt portu na centrali
    - koszt bilingu i obsługi umowy
    + przychody z połączeń wychodzących
    + przychody z poączeń przychodzących
    = 28zł

    A druty pod dsl to
    - koszt łacza
    = 30zł

    Myślę, że u nich ktoś tą zabawę z kotka i myszkę z UKE kontroluje.

    W.

  • 12. Data: 2006-12-17 00:13:07
    Od: Robert Święcki <r...@s...net>

    futszaK wrote:

    > czekaj tatka latka, i ich sie zapytaja
    >
    > w latach 80tych niejaki T.Drozd-a opowiadal ze istnieje ekonomia zwykla i
    > ekonomia polityczna. Ta ostatnia odnosila sie do ekonomi PRL-u.
    > Minelo troche czasu a wlasciwie niewiele sie zmienilo, tyle ze teraz jest
    > to ekonomia unijna, rynek niby konkurencyjny ale jednoczesnie regulowany
    > gdzie urzednicy sie interesuja wszystkim co z w firmach sie dzieje i
    > ingeruja w rynek.

    Chodzi Ci o to, że od tepsy powinni się wszyscy odczepić i dać jej
    działać na czysto wolnorynkowych zasadach (np. jak chce, to może
    sprzedać 100m drutu za 500zł i innym nic do tego) czy też o coś innego? :)

    --
    Pozdrowienia, Robert!
    http://www.swiecki.net

  • 13. Data: 2006-12-17 07:48:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <j...@t...ceti.pl> napisal(a):
    > "Abonament nowej opcji neostrady tp nie związanej z usługami głosowymi,
    > której świadczenie rozpocznie się 15 lutego 2007r., oprócz ceny usługi
    > szerokopasmowego dostępu do Internetu, zależnej od szybkości transferu
    > danych, zawierać będzie także opłatę za utrzymanie łącza w wysokości 30
    > zł netto."

    I, co ciekawsze, instalacja gdy jest abo - 112 zł, instalacja bez abo
    - 305 zł.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 14. Data: 2006-12-17 10:49:53
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Apel napisał(a):

    > Myślę, że u nich ktoś tą zabawę z kotka i myszkę z UKE kontroluje.

    Jestem prawie pewien, że już nie, stąd zjawiska widoczne nawet dla
    obserwatorów, nie mających dostępu do ściśle tajnych danych :-)

    http://www.gazetaprawna.pl/blogi/tomasz_swiderek/arc
    hiwa/1-Kto-mieczem-wojuje.html

    M.

  • 15. Data: 2006-12-17 10:51:09
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    On Sun, 17 Dec 2006 01:13:07 +0100, Robert Święcki wrote:

    > Chodzi Ci o to, że od tepsy powinni się wszyscy odczepić i dać jej
    > działać na czysto wolnorynkowych zasadach (np. jak chce, to może
    > sprzedać 100m drutu za 500zł i innym nic do tego) czy też o coś innego? :)

    chodzilo o to ze dzisiaj czepiaja sie tepsy a jutro zaczna sie czepiac
    innych operatorow

  • 16. Data: 2006-12-17 16:18:57
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > Jestem prawie pewien, że już nie, stąd zjawiska widoczne nawet dla
    > obserwatorów, nie mających dostępu do ściśle tajnych danych :-)

> [...]

    Że niby jak nowy prezes to już styl FT nie obowiązuje i zachowujemy się jak
    BT czy DT? A arie Jontka z moniuszkowej Halki pamiętasz? Jak nie to
    zacytuje: "I ty mu wierzysz, piękna dziewczyno?" :-)

    W.

  • 17. Data: 2006-12-17 20:58:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Apel napisał(a):

> [...]
    > BT czy DT? A arie Jontka z moniuszkowej Halki pamiętasz? Jak nie to
    > zacytuje: "I ty mu wierzysz, piękna dziewczyno?" :-)

    Skąd takie wnioski? :-) Po prostu pzekombinowali...

    Teraz czytam sobie np. piękne pismo pana dyrektora tepe do spraw
    kontaktów z UKE, gdzie niechęć TP do regulowania rynku połączeń
    międzynarodowych pan dyrektor tłumaczy ... obecnością operatorów VoIP
    działających na numeracji 0 700, których to ta sama tepsa chciała rok
    temu wyrżnąć w pień...

    Mrożek by tego na pewno nie wymyślił :)

    M.

  • 18. Data: 2006-12-18 10:13:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Jestem prawie pewien, że już nie, stąd zjawiska widoczne nawet dla
    > obserwatorów, nie mających dostępu do ściśle tajnych danych :-)

> [...]

    Ten tekst to niestety jest bełkotliwy i stawia wnioski z kapelusza.

    MJ

  • 19. Data: 2006-12-18 15:32:53
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    Nawiasem mowiac napisalem do rzecznika TP, czy klamali wtedy czy teraz
    ale nie odpisal...

    --
    Jarek Pudelko
    JP272-RIPE

  • 20. Data: 2006-12-18 23:00:16
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Spinacz biurowy, Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>!

    > Nawiasem mowiac napisalem do rzecznika TP, czy klamali wtedy czy teraz
    > ale nie odpisal...

    I nie odpisze, trzeba dzwonić.

    --
    Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
    GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730