  • 11. Data: 2013-06-24 07:23:32
    Temat: Re: Konwersje adresacji PI do PA
    Od: tasior <t...@T...eu>

    W dniu 2013-06-20 22:56, Andrzej Dopierała pisze:
    > Ja też znam firmę która by chętnie przygarnęła (najlepiej >= /23, na
    > fvat ;))

    Z ta FV proponuje byc bardzo ostrozny. FV z pozycja sprzedaz przydzialu
    PI jest wystarczajacym powodem do odebrania takiego przydzialu.

  • 12. Data: 2013-06-24 09:46:03
    Od: Andrzej Dopierała <u...@p...org>

    W dniu 24.06.2013 07:23, tasior pisze:

    > Z ta FV proponuje byc bardzo ostrozny. FV z pozycja sprzedaz przydzialu
    > PI jest wystarczajacym powodem do odebrania takiego przydzialu.

    hm.. no przecież PI nie można sprzedać. Ale sprzedać usługę dla której
    PI było wydane(tak by cel na jaki PI było wydane się nie zmienił) -
    chyba wolno?

  • 13. Data: 2013-06-24 09:49:25
    Od: tasior <t...@T...eu>

    W dniu 2013-06-24 09:46, Andrzej Dopierała pisze:
    > hm.. no przecież PI nie można sprzedać. Ale sprzedać usługę dla której
    > PI było wydane(tak by cel na jaki PI było wydane się nie zmienił) -
    > chyba wolno?

    Tak, to jest mozliwe.

  • 14. Data: 2013-06-24 10:43:25
    Od: K <...@...c>

    W dniu 23-06-2013 23:02, Andrzej Dopierała pisze:

    > nie wiem :)
    > słyszałem coś o rzędzie 10k. Sprzedajesz? ;)

    chetnie, na przelomie grudnia i stycznia. teraz, dzierzawi kto inny.

  • 15. Data: 2013-06-24 15:25:41
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2013-06-23 23:02, Andrzej Dopierała pisze:

    > nie wiem :)
    > słyszałem coś o rzędzie 10k. Sprzedajesz? ;)

    Ale 10k jednorazowo? Czy za dzierżawę? Jeśli dzierżawę, to na jaki okres?

    --
    Ślązak

  • 16. Data: 2013-06-25 19:12:51
    Od: sqniC <s...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2013-06-24 15:25, Tomasz Śląski pisze:

    > Ale 10k jednorazowo? Czy za dzierżawę? Jeśli dzierżawę, to na jaki okres?

    nie psuj rynku ;)

    pozdr./seba

  • 17. Data: 2013-06-25 20:43:21
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2013-06-25 19:12, sqniC pisze:

    > nie psuj rynku ;)
    >
    > pozdr./seba

    No właśnie usiłuję się dowiedzieć, kto chce zepsuć rynek ;-)

    --
    Ślązak

  • 18. Data: 2013-06-28 01:46:37
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    K <...@...c> wrote:
    > chetnie, na przelomie grudnia i stycznia. teraz, dzierzawi kto inny.

    Daj znać na maila jw. :)

    p.

  • 19. Data: 2013-06-28 10:46:08
    Od: K <...@...c>

    W dniu 28-06-2013 01:46, Piotr KUCHARSKI pisze:

    > Daj znać na maila jw. :)
    >
    > p.

    to moze zrobimy tak: jak sie bedzie zblizal przelom roku, to ja sie
    tutaj odezwe, zamiast pisac do wszystkich potencjalnych zainteresowanych
    maile.

  • 20. Data: 2013-10-10 22:41:37
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2013-06-13 10:26, Andrzej Dopierała pisze:

    > Jak po meetingu się do nich odezwałem - stwierdzili że temat nie jest
    > rozwiązany z powodu małego odzewu i mam sam go poruszyć na
    > http://www.ripe.net/ripe/groups/wg/ap

    Temat konwersji v4 PI do PA znowu wrócił, pewnie przy okazji unifikacji
    v6. Większość jest za, ale znowu pojawiły się wątki poboczne czy
    konwertować /22 i większe, czy mniejsze też. I dyskusja się zamula.

    > A że i tak konwersja niewiele mi daje, to nie dręczyłem dalej i czekam
    > aż ktoś przetrze szlak ;)

    Przydałoby się, żeby puścili.

    --
    Ślązak