  • Data: 2009-02-16 23:07:55
    Temat: Re: Kopiowanie dysku - która metoda?
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> [...]
    >>> 2. Użyć oprogramowania które robi kopie dysku 1:1.

    > Kurde, ładujesz linuksowe distro na pendrive albo na płytkę cd,
    > startujesz i sruuu.

    Windowsowy sie poddał. dokładniej CopyWipe.
    W jaki sposób się poddał? jak trafił na badsectory to sie zapętlił wraz
    z dyskiem.
    Na noc teraz puszczę wersję z DD.
    Pytanie czy DD kopiuje tylko dane czy też struktury fizyczne tzn żeby
    nie skopiowało i badsectorów ;)
    Tak sie dopytuję bo im bardziej będę dysk męczył tym prędzej mogę tracić
    na nim dane.