  • Data: 2009-02-17 06:08:55
    Temat: Re: Kopiowanie dysku - która metoda?
    Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Kawecki pisze:

    > BootIt się nie zapętli. No ale on nie działa spod Windows i być może to
    > tu leży sedno problemu. Inny znany mi dobry program do takiego celu to
    > DFSee.

    Potraktowałem teraz problem sprzętowo - RAID.
    Stworzyłem RAID1 odbudowałem wolumin na drugim dysku, rozpiąłem RAID,
    podłączam tylko skopiowany dysk i... 0000007A.
    Jak podłącze pierwszy dysk to wszystko cacy...

    No i mam zagwozdkę.
    Ponadto nowy dysk dziwnie startuje (takie nie wiem jak to określić
    bzyknięcie jak mucha przelatująca obok ucha), ale dalej pracuje
    normalnie. Tak czy inaczej jest to dziwny objaw i żeby mnie nie
    zaskoczyło czyś niefajnym.

    Zaczynam się naprawdę zastanawiać nad utopieniem 300zł w RAID1.
    Przynajmniej cyrków z kopiowaniem nie będzie.

    Ino tylko Portów SATA mi brakło...