  • Data: 2012-03-22 00:26:50
    Temat: Re: Kornacki uszkodził autobus!!!!!!!!!!!
    Od: SW3 <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21-03-2012 o 23:51:30 The_EaGle <g...@d...pl> napisał(a):

    > A kto ruszył z miejsca bez upewnienia się że drzwi nie uszkodzi to
    > innego pojazdu? Kierowca autobusu.

    Upewnił się i ruszył. Niestety między upewnieniem a ruszeniem pan K.
    podstawił drzwi. Oprócz prawej strony, kierowca autobusu miał do
    upewnienia się jeszcze lewą stronę i przód dlatego od upewnienia się do
    ruszenia (zwłaszcza jeśli zaczynał upewnienie od prawej, najmniej
    podejrzanej, strony) mogło upłynąć trochę czasu co sprytnie wykorzystał ;)
    pan K.
    Oczywiście nie wiemy czy na pewno się upewniał ale wiemy, że upewnianie
    nic (by) nie dało.

    Padło porównanie do pociągu dlatego chciałem doprecyzować analogię. Tyle.
    Pozostałe aspekty powtarzają się w kółko w paru wątkach więc dalszą
    dyskusję sobie daruję.

    --
    SW3
    ----