-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Koszt przejechania 100km
Date: Sat, 17 Aug 2019 11:46:26 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 29
Message-ID: <qj8idp$rl2$1@news.icm.edu.pl>
References: <1...@g...com>
<1imymoxmlqme2$.bbn3lxf7ukys$.dlg@40tude.net>
<5d4e89c1$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<9525061262$20190810131746@squadack.com>
<5d4eba29$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<qin17a$ppj$2@news.icm.edu.pl>
<c...@g...com>
<5d4fd5bc$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: dau216.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1566035194 28322 83.23.20.216 (17 Aug 2019 09:46:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 17 Aug 2019 09:46:34 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
In-Reply-To: <5d4fd5bc$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661458
[ ukryj nagłówki ]On 2019-08-11 10:45, T. wrote:
> W dniu 2019-08-10 o 20:42, Zenek Kapelinder pisze:
>> W E papierosach 18650 dobrego producenta wytrzymuja dwa lata. Przy
>> moim paleniu pobor pradu z akumulatora ~4A. Impulsowo z wypelnieniem
>> 5% ciagne 2C. Znam takiego co dymi na 60W. Znaczy sie ciagnie w
>> ipulsie 8C. Akumulator wystarcza mu na maksymalnie pol roku. W
>> telefonach sa blizniacze do samochodowych akumulatory litowe. Bardzo
>> lagodne warunki pracy maja. Maksymalny pobor pradu na poziomie 0,25C.
>> Nie sluszalem zeby litowy akumulator w telefonie wytrzymal 10 lat i
>> mial parametry zblizone do nowego. Wszyscy wiedza ze miliardy much zra
>> gowno. Co miales na obiad?
>>
> Pierwsza Tesla wyjechała na drogi w 2008 r. Jakoś nie słychać o masowo
> padających akumulatorach. Gdzieś tam artykuł, w którym było napisane, że
> po 10 latach w Tesli spadła pojemność do ok. 80%, co i tak jest niezłym
> wynikiem.
Twizy w lizingowanych bateriach gwarantuje długi czas eksploatacji przy
niewielkim spadku pojemności i nie polega to na wymianie akumulatorów.
Ale też słyszy się o powszechnej wymianie uszkodzonych akunulatorów
bodajże w hybrydach.
> Nie ma porównania do baterii telefonicznych - tu nie opłaci się
> wyposażać każdego telefonu w zaawansowane ładowarki, a samochodach -
> owszem (nie chodzi może o same ładowarki, ale o elektronikę sterującą
> nimi). Podobno to im takie akumulatory zawdzięczają dosyć długo czas
> eksploatacji.
E tam, techniki ładowania są proste a elektronika tania.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.19 11:49 kk
- 17.08.19 12:20 kk
- 17.08.19 12:24 Shrek
- 17.08.19 12:59 Budzik
- 17.08.19 13:00 Budzik
- 17.08.19 13:22 Shrek
- 18.08.19 08:24 Cavallino
- 18.08.19 23:29 Piotrek Paradysz
- 19.08.19 10:53 z
- 19.08.19 12:49 ddddddddddddd
- 19.08.19 12:54 ddddddddddddd
- 19.08.19 18:55 Cavallino
- 19.08.19 19:02 Cavallino
- 19.08.19 22:47 kk
- 20.08.19 18:53 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- korki prawie takie same
- Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- nie zna życia ten
- dziękuję nie tankuję
- Bo konie to ...
- narząd nieużywany zanika
- Czy można zaparkować w tym miejscu?
- czy grad zbił wam szybę?
- Co dalej z Izerą...
- Nowe samochody są RAKOTWÓRCZE tylko nikt tego nie chce głośno powiedzieć
- czy zabioro mu auto?
- Chińczyki mają dość czekania na tuska i te jego UROJONE audyty
- coraz trudniejsze rozmowy o OC
- O co chodzi?
Najnowsze wątki
- 2024-06-05 [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- 2024-06-05 Koszt przywrócenia wychodnego numerowi w Plusie
- 2024-06-06 korki prawie takie same
- 2024-06-05 Takie elektryki mają sens ale czy z Francuską MARŻĄ?
- 2024-06-05 Warta S.A. - przyjęta odpowiedzialność?
- 2024-06-04 nie zna życia ten
- 2024-06-06 A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Re: A jednak nie kondensatory
- 2024-06-06 Wymiana SIM Aero2
- 2024-06-06 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-06 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-06 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-06 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-05 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-06-05 Ulm => Integration & Test Engineer <=