  • 11. Data: 2010-03-31 00:44:04
    Temat: Re: Kraków - Poznań
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 23:37:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > Po zjechaniu z autostrady bardzo zle sie jedzie tamta droga, wolno
    > jakos :-)

    A na Karkonoskiej tniesz 120? ;)

    > Ale na Bielanach nie zawsze masz korek, a jak miniesz piersze, to
    > nastepne na ktorych stoisz sa dopiero na Hallera.

    Za to jak już masz korek, to masz go też dalej przez całe miasto...
    Wschodnia trasa powinna być lepsza pod tym względem. Na mapie tylko 3km
    różnicy, więc w nocy pewnie szybciej będzie przez Bielany i OŚ.

    > Gilu cos ostatnio narzekal ze do centrum w 5 minut dojechal :-)

    Ale za to o której godzinie... Wtedy to każdy cwany ;)

    > Za to jak wjedziesz od Buforowej .. to masz "cale centrum" do
    > przejechania.

    Tylko jeśli będziesz się pchał jak każe Automapa - ze szkodą dla czasu i
    zawieszenia (prowadzi przez Pomorską). Niby krócej, ale IMO lepiej przez
    Toruńską.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-03-31 10:12:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 00:44:04 +0200, Borys Pogoreło wrote:
    > A na Karkonoskiej tniesz 120? ;)

    No nie, ale pol drogi jednak autostrada, a dopiero drugie pol z
    predkoscia 60 :-)

    >Za to jak już masz korek, to masz go też dalej przez całe miasto...

    Niekoniecznie. A jak masz przez cale miasto, to i pewnie i od
    Buforowej bedzie korek.

    > Ale za to o której godzinie... Wtedy to każdy cwany ;)

    Godzina byla pozna, ale cos mu ustawili zielona fale wlasnie na 120.
    A to widac nawet dla niego za szybko :-)

    >Tylko jeśli będziesz się pchał jak każe Automapa - ze szkodą dla czasu i
    >zawieszenia (prowadzi przez Pomorską). Niby krócej, ale IMO lepiej przez
    >Toruńską.

    Pod tym smiesznym wiaduktem na Boya ?

    Tam ogole jest cala masa mozliwosci. Mozna pojechac przez
    Kowalska-Redycka, mozna przez AK-Hallera, mozna przez Zaporoska - i
    trudno powiedziec co lepsze.

    J.

  • 13. Data: 2010-03-31 13:10:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 10:12:29 +0200, J.F. napisał(a):

    > Niekoniecznie. A jak masz przez cale miasto, to i pewnie i od
    > Buforowej bedzie korek.

    Nie wiem czy nie lepiej stać tam niż na Hallera :)

    > Pod tym smiesznym wiaduktem na Boya ?

    Tak, ale tam nigdy nie widziałem korka.

    > Tam ogole jest cala masa mozliwosci. Mozna pojechac przez
    > Kowalska-Redycka, mozna przez AK-Hallera, mozna przez Zaporoska - i
    > trudno powiedziec co lepsze.

    Zawsze gdzieś musisz przeciąć linię kolejową. Przez Kowalską bardzo duże
    ryzyko utknięcia na zamkniętym przejeździe - a masz ich nawet trzy po
    drodze. Pociągi towarowe jadą tam długie i powoli.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-03-31 13:12:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 20:41:28 +0200, kurdybanek napisał(a):

    > Wg informacji GDDKiA ten remont pod Trzebnicą konczy się jutro.

    Link.

    Mają lać asfalt w wielką dziurę obok jezdni?
    Termin zakończenia to AFAIR listopad 2010.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2010-03-31 19:19:20
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam,
    >
    > w dzień wolny od pracy będę jechał tą trasą.
    > Mam oczywiście prośbę o doradzenie którędy jechać, i ile czasu
    > założyć na podróż.
    >
    > W Poznaniu jadę do hali MTP.
    >
    > Moje opcje:
    > 1. przez Łódź
    > 2. przez Wrocław
    > 3. przez Bytom, DK11
    >
    > wydaje mi się że najlepiej będzie DK11, kiedyś jechałem A4 i później
    > przez Wrocław, i był dramat na odcinku Wrocław - Poznań.

> [...]

    Godzinę temu przyjechałem z Poznania do Krakowa w okolice Ronda Mogilskiego.
    Jazda przez Łódź zajęła ponad 7 godzin. Przejazd przez Łódź godzina,
    przejazd przez Kraków godzina, do tego 45 minut przez Częstochowę i to mniej
    więcej obraz tej trasy. Jutro wracam i chyba spróbuję przez Wrocław,
    zobaczymy jaki będzie wynik.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 16. Data: 2010-03-31 23:28:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 20:41:28 +0200, kurdybanek wrote:
    >Wg informacji GDDKiA ten remont pod Trzebnicą konczy się jutro.

    Cos ci sie pomylilo. Albo im :-)

    Nie wie centrala co czyni oddzial, ale te remont to moze 31. marca
    2011 sie skonczy :-)

    J.

  • 17. Data: 2010-04-01 00:31:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 31 Mar 2010 19:19:20 +0200, mkonst wrote:
> [...]
    >przejazd przez Kraków godzina, do tego 45 minut przez Częstochowę i to mniej
    >więcej obraz tej trasy. Jutro wracam i chyba spróbuję przez Wrocław,

    Zalezy od godziny, ale przez Wroclaw tez bedzie godzina, albo dwie.
    Sugeruje szukac objazdu od Trzebnicy, bo dalej koszmar.

    Albo od razu uzbroic sie w sile spokoju i pojechac 11-tka.

    J.

  • 18. Data: 2010-04-01 00:44:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zalezy od godziny, ale przez Wroclaw tez bedzie godzina, albo dwie.
    > Sugeruje szukac objazdu od Trzebnicy, bo dalej koszmar.

    Taki byłby zły?
    http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&l
    l=51.136709,17.071037&spn=0.151011,0.32135&t=h&z=12&
    msid=108533369427005426669.00044a82612cbbe0b4124

  • 19. Data: 2010-04-01 13:10:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 00:44:14 +0200, Cavallino wrote:

    >Taki byłby zły?
    >http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&
    ll=51.136709,17.071037&spn=0.151011,0.32135&t=h&z=12
    &msid=108533369427005426669.00044a82612cbbe0b4124

    Od Trzebnicy, nie od Psar :-)

    No i tak jak proponujesz to trafiasz na Strachocinska, ktora potrafi
    sie wrednie zapchac [skonczyli tam remont ?] no i konczysz po zlej
    stronie Odry, trzeba jechac dalej az do Jelcza i Olawy.

    To juz chyba lepiej przecierpiec swoje w korkach centrum, i kierowac
    sie na Wroclaw-Wschod.

    J.

  • 20. Data: 2010-04-01 13:14:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    &ll=51.136709,17.071037&spn=0.151011,0.32135&t=h&z=1
    2&msid=108533369427005426669.00044a82612cbbe0b4124

    > Od Trzebnicy, nie od Psar :-)
    >
    > No i tak jak proponujesz

    To nie ja, po prostu zapisałem kiedyś link podawany na grupie.

    >to trafiasz na Strachocinska, ktora potrafi
    > sie wrednie zapchac [skonczyli tam remont ?] no i konczysz po zlej
    > stronie Odry, trzeba jechac dalej az do Jelcza i Olawy.

    No takie założenie jest.

    > To juz chyba lepiej przecierpiec swoje w korkach centrum, i kierowac
    > sie na Wroclaw-Wschod.

    Właśnie o to chodzi czy na pewno lepiej?