  • 1. Data: 2010-03-30 10:57:50
    Temat: Zabezpieczenie antykorozyjne
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    Hej,

    Czy ktos ma jakies doswiadczenie z tzw. elektronicznymi zabezpieczeniami
    antykorozyjnymi? Im wiecej o tym czytam tym mniej wiem. Jedni pisza ze to
    zupelnie nie dziala, inni ze dziala wspaniale. Moze ktos widzial gdzies
    jakies wiarygodne eksperymenty?

    Chodzi mi o zabezpieczenie samochodu narazonego na czesty kontakt ze slona
    woda morska.

    Czy moze nie zawracac sobie glowy elektronicznymi urzadzeniamii i
    zwyczajnie zabezpieczyc pojazd "czarna mazia konserwowa"?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 2. Data: 2010-03-30 11:02:43
    Temat: Re: Zabezpieczenie antykorozyjne
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Iguan007" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy moze nie zawracac sobie glowy elektronicznymi urzadzeniamii i
    > zwyczajnie zabezpieczyc pojazd "czarna mazia konserwowa"?

    Nie wiem jak to jest w kontakcie z wodą, ale dobrą mazią jest rustcheck
    (info w googlach)

    --
    pozdrawiam
    kml