    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krezel&Krezel Honda Kraków - opinie?
    Date: Mon, 22 Feb 2010 11:21:34 +0100

    > Witajcie! Mam takiego pacjenta - Honda CR-V II 2,4l z 2004 roku. Cos mi
    > trzeszczy przy skrecaniu kierownica i uzyskalem opinie na jakims forum, ze
    > to na 100% olej w tylnym moscie - wymienia sie go co 10000-20000km, a ten
    > nie byl wymieniany od hohoho. Trzeszczy z tylu auta, wiec to na 90% nie
    > przeguby. Z tego co obdzwonilem serwisy to najtaniej jest w Krezlu w
    > Krakowie - okolo 200zl. Jakie opinie kraza o tym serwisie? Moze lepiej
    > wybrac inny serwis albo jechac do nie-ASO np. do polecanego pana Sobesto?
    > Chcialbym nie tylko wymienic olej, ale takze uzyskac fachowa porade czy to
> [...]

    mam informacje sprzed 3-4 lat ale nie sądzę, żeby coś się zmieniło,
    ZTCW to na rynku krakowskim jeden z niewielu dealerów podchodzących
    normalnie do prowadzenia biznesu, tzn. stawiał na "ludzi" którzy tworzą
    firmę, a więc mechaników, obsługę, ich kwalifikacje, widać było to na
    przykład po tym, że załoga się nie zmieniała przez lata, dostawali też
    nagrody na 'najlepszego dealera roku' i inne,
    czy to co piszę straciło na aktualności? poszukaj może aktualnych info na
    jakimś forum hondy?
    jeżeli nie straciło to warto do nich pojechać,
    brat