    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto ma pierwszenstwo ??
    Date: Sun, 24 Apr 2016 19:13:13 +0200

    Fri, 22 Apr 2016 08:51:54 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Akarm <a...@w...pl>
    napisał(-a):

    > Ustępy 1-3 dotyczą przygotowywania się do wykonania manewru. Wystarczy czytać ze
    zrozumieniem.
    > Wątek nie dotyczy przygotowania do wykonywania skrętu.

    Nie, wątek dotyczy skrętu.

    > Pytanie jest o pierwszeństwa przy zmianie pasa ruchu.

    To może ty te pytanie teraz zadajesz, bo wątkotwórca pytał o pierwszeństwo przy
    skręcie.

    > Wszystko będziesz wiedział, jeśli przeczytasz i zrozumiesz treść art. 22 ust. 4
    PoRD.

    Akurat ust. 4 nie ma nic wspólnego ze skrętem chyba że jesteś kolejną osobą,
    która zamierza rozciągnąć ustęp dotyczący manewru zmiany pasa na inne manewry.