    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto ma pierwszenstwo ??,.
    Date: Mon, 25 Apr 2016 19:37:10 +0200
    <h...@4...com>

    On 25.04.2016 13:51, r...@k...pl wrote:

    > Bo masz obowiązek poruszać się swoim pasem -- pokonując skrzyżowanie jedziesz
    > cąły czas swoim pasem.

    Windows prawda - przez skrzyżowanie nie są wyznaczone, a nawet jakby
    były to nie ma różnicy - masz jechać swoim pasem - wyznaczonym bądź nie.
    Chyba że chcesz zmienić, to proszę bardzo, ale ustąp jadącym pasem na
    który chcesz wjechać.

    > Na niewyznaczonym możesz zająć dowolny pas po skręcie.

    Na wyznaczonym również. W obu przypadkach - patrz wyżej.

    > Proponuję więcej samodzielności :)

    Ja ci już definicję pasa podałem, tylko wyciąłeś. Niczym wyznaczony od
    niewyznaczonego się w niej nie różni. Jest to wręcz wprost powiedziane.

    > Mnie się nie chce -- ostatnio dowiedziałem się, że skręt to zmiana pasa... i to
    > na podstawie tego PoRD.

    NIe interesuje mnie co się dowiedziałeś, tylko z którego konkretnie
    przepisu wynika, że znikasz pas niewyznaczony.

    > Byłby prosty, gdyby domalowano oznakowanie wychodzące poza obszar skrzyżowania.

    I bez tego jest jasny. Nie wiem skąd pomysł, że ludzi należy traktować
    jak debili nie widzących rzeczy oczywistych. Jak nie będziesz miał znaku
    "uwaga zakręt" to pojedziesz prosto?

    Shrek.