    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ktoś zajmował się naprawą drukarek laserowych?
    Date: Mon, 6 Jul 2020 14:52:17 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Patrzyłem na taśmę transportową w Minolcie - wydruk na taśmie wygląda
    > prawidłowo. Efekt jest taki, jakby toner z taśmy w ogóle nie przechodził
    > na papier.

    Wyjmij i włóż tonery zwracając uwagę na styki metalowe w tonerach (czy
    nie są zapylone).

    odetnij zasilanie:) na kilka minut. brzmi nieco absurdalnie, ale
    miewałem już debilne przypadki których nie mogłem rozwikłać a odcięcie
    zasilania przywracało życie...

    nie naprawiałem ich nigdy "na poważnie", ale od tego zawsze zaczynałem.
    Jeśli ta 2550n to to samo konstrukcyjnie co 2600n (a na zdjęciu wygląda
    dość pdoobnie) to ten typ tak ma. Pas transmisyjny AFAIR się zużywa i
    powstają pionowe kolorowe paski (tak jak na powycieranym bębnie).
    Jednakże o ile pamiętam to tam pasek był zawsze.
    Coś takiego jako odpowiedź na problem kołacze mi się z elektrody.pl