    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupno Subaru Impreza
    Date: Sat, 2 Jan 2010 13:11:09 +0100

    Użytkownik "mateoos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hhn0ki$u3c$1@news.mm.pl...

    > Rozsądniejsza? Zawias w Audi nie lubi polskich dróg. Zobacz sobie, ile
    > kosztuje komplet wahaczy na przód... w przypadku quattro dochodzi jeszcze
    > komplet na tył. Poza tym nigdy rzędowa czwórka nie zagada jak bokser z
    > nierownymi kolektorami... a bulgotu Subaru nie podrobi żaden tuningowy
    > wydech.
    >
    > Obecnie jeżdzę Audi A4, a przesiadłem się do niej z Subaru Imprezy. Cóż...
    > rozsądek górą, ale serce rwie do japończyka. Jeszcze wrócę do Subaru...

    Blablabla pieprzenie kotka.
    Jesteś pewien, że zawieszenie A3 jest droższe niż w Imprezie, bo to
    sprawdziłeś, czy tylko tak sobie stukasz w klawisze, bo Ci się nudzi? Czy w
    przypadku Subaru Imprezy nie masz zawieszenia z tyłu (skoro w przypadku Audi
    quattro mówimy o występowaniu wahaczy z tyłu...)? Wali mnie, jak zagada
    rzędowa czworka, a jak boxer, bo w praktyce tą rzędową czwórką objedziesz
    tego boxera, nie mówiąc o tym, że ta rzędowa czwórka spali ci 25% mniej
    paliwa. A mechanik, jak ją zobaczy, to nie będzie sobie otwierał żył.
    Skoro ta Impreza była taka zajebista i tania w eksploatacji, to dlaczego się
    przesiadłeś na A4?

    Jurand.