  • 21. Data: 2010-01-02 22:27:56
    Temat: Re: Kupno Subaru Impreza
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mateoos" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hho8mu$1993$2@news.mm.pl...

    > No to dałem się złapać... sądziłem, że A3 ma to samo, co A4.
    >
    > To jest powód, żeby się tak napinać?

    To jest powód, dla którego warto czasem coś sprawdzić, nim się napisze, że
    się coś sprawdziło.

    Jurand.

  • 22. Data: 2010-01-02 23:51:09
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 02 Jan 2010 20:59:52 +0100, mateoos napisał(a):

    > No to dałem się złapać... sądziłem, że A3 ma to samo, co A4.
    >
    > To jest powód, żeby się tak napinać?

    Nikt sie nie napina, stwierdziłeś że widziałeś zawieszenie w A3. Jak widać
    kłamstwo ma krótkie nogi ;)
    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 23. Data: 2010-01-03 09:29:38
    Od: mateoos <m...@w...pl>

    W dniu 2010-01-02 23:51, Adam Franik pisze:

    > Nikt sie nie napina, stwierdziłeś że widziałeś zawieszenie w A3. Jak widać
    > kłamstwo ma krótkie nogi ;)

    Kłamstwa mi nie zarzucaj. Sprawdziłem w A4 i naiwnie przyjąłem, że w A3
    jest tak samo. Mylić się, a kłamać, to wielka różnica.

  • 24. Data: 2010-01-03 10:14:57
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    mateoos pisze:

> [...]
    > jest tak samo. Mylić się, a kłamać, to wielka różnica.

    >Tylko że ten zestaw za 400 zł wystarczy na trzy miesiące. Zawieszenie

    To _jest_ kłamstwo, nie pisałeś nic o przyjmowaniu, a jasno napisałeś,
    że widziałeś zawieszenie, konkretnie w A3/S3