  • Data: 2019-11-02 04:05:34
    Temat: Re: Kupno elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-11-2019 o 15:10, RadoslawF pisze:

    > Ty to naprawdę jesteś odporny na wiedzę.
    > Auto elektryczne można ładować w trakcie holowania.

    Mylisz "można" z "da się".
    Na podobnej zasadzie da się jeździć dieslem na oleju roślinnym.

    Ale skutków pewnie na siebie nie weźmiesz, za to będziesz się darł
    wniebogłosy, że wszelkie rozumy pojadłeś i wiesz lepiej niż producent
    samochodu.

    EOD - bo dyskusja z jełopem Twojego pokroju jest całkowicie zbędna.