    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 11 Feb 2015 06:45:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Kupowanie SEICENTO
    From: d...@g...com

    > Co może być popsute / niesprawne/ niebawem się zepsuć?

    Sam mam Seicento 12-letnie, ktore kupilem 3 lata temu prawie bez przebiegu (niecale 4
    tys. km). Od poczatku nie dzialalo poprawnie zalaczanie sie wentylatora chlodnicy
    (chyba do wymiany jest czujnik temperatury). To podobno jest dosc powszechna usterka.
    Sam wentylator jest sprawny (chociaz podobno czesto sie psuja, zwlaszcza po zimie).
    Moje Seicento nie ma wskaznika temperatury (chyba tak jest w wiekszosci modeli), a
    jedynie kontrolke, ktora sie wlacza przy przegrzaniu plynu chlodzacego, co jest
    troche wkurzajace.
    Generalnie to nie polecalbym tego samochodu, mimo, ze jak na razie jest u mnie prawie
    niezawodny. To jest jednak bardzo ciasny samochod, ktory pali dosc sporo, jak na jego
    wielkosc. Jedyna zaleta, to taka, ze w miescie latwo znalezc miejsce do parkowania.
    Innych zalet nie ma.
    Tak, jak ktos napisal, polecalbym jednak cos nieco wiekszego niz Seicento, bo nawet
    cos takiego, jak bardzo bliskie polozenie pedalow gazu i hamulca jest drazniace
    (czasami jedna stopa naciskam obydwa naraz).