    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kupowanie SEICENTO
    Date: Thu, 12 Feb 2015 02:48:21 +0100

    "Ergie" wydumał(a) w wiadomości ID news:mbfo56$n3e$1@node1.news.atman.pl
    > 1. Skąd założenie że ja je kupuję?
    > 2. Używane samochody kupuje się od tych, którzy je chcą sprzedać.
    > 3. Nie ja chcę kupić więc nie oczekuj że to ja Tobie będę ich szukał. Ciekawi
    > Cię to to rusz myszką.
    > 4. Jak ruszysz myszką to możesz trafić np. na to:
    > http://otomoto.pl/fiat-seicento-zarej-w-polsce-tanio
    -zobacz-C35757015.html.
    > Skoro handlarz wystawia za 1150 to siłą rzeczy kupić musiał taniej.
    > 5. Rusz głową i zastanów się czy zysk handlarza (kwotowo) jest taki sam jak
    > sprzedaje auto za 1000 i jak sprzedaje za 100000. Jak dojdziesz do wniosku że
    > więcej zarabia na tych droższych to już jesteś blisko celu: mało komu chce się:
    > umyć i odkurzyć auto, zrobić zdjęcia, zrobić opis, wrzucić to do jakiegoś
    > serwisu gdy spodziewany zysk to stówa lub dwie.
    > 6. Mając wiedzę z punktu 5 rozejrzyj się po okolicznych komisach, słupach
    > ogłoszeniowych i parkingach pod blokami
    > Pozdrawiam

    Heh, mam możliwości poziom "MASTER" Level MAX i w zeszłym roku chciałem
    skorzystać sobie, sprzedając samochód. Miałem zrobić sesję zdjęciową (megasesję,
    wiadomo że fotki MUSZĄ być NAJLEPSZE, maskujące usterki), ułożyć megatext,
    wypolerować auto, wręcz wyidealizować/rozrządy/płyny/opłaty/sraty/dalej... Na
    początek, swierdziłem że zachowam się jak "wieśniak" i zrobiłem proste fotki, z
    beznajdziejnym opisem wystawiając na www.olx.pl (godzinka działania).
    Przyjechali, kupili że aż tesknię. Tak sprzedałem :] Cena...w sumie podobna
    miała być ale zwiększona o nakłady (gdybym dopieszczał) +/- 1000zł

    BTW, Opel Sintra 1998. Zużycie (jak dla mnie, 60%) tydzień przed OC i miesiąc
    przed przeglądem z padniętym aku, progi poliuteran + wymagana wymiana płynów/opon
    (większe szczegóły pominę)Dołożyłem CB(niesprawne/nie chciało mi się demontować)
    i zegarek z Lidla 30zł/samoustawiający się (pokładowy wyświetacz padł). Radio z
    uszkodzonym CD, pedały wyjechane ale kierownica z nakładką 30zł/Tesco/mieszek na
    biegi ze szrotu :D

    Też pozdrawiam :)

    Aha, NIGDY nie dzwonili po zakupie. Płakałem :(
    --
    Michael________