  • Data: 2020-03-30 14:59:56
    Temat: Re: Kwarantanna. Z młodszych klas
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Benek k...@f...pl ...

    > Pełna zgoda. Potwierdzam.

    Tez sie zdziwiłem tym co mowił Michał bo moi znajomi z dziecmi
    podstawowkowo szkolnymi zeznaja ze jest ciezko.
    A przeciez rodzice niby sa w domu ale czesto pracuja zdalnie...
    A jeszcze jak w domu jest jeden komputer...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis