-
Data: 2009-05-04 21:11:18
Temat: Re: LC4 '95 - ile oleju do lag i jaka gestosc?
Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2009-05-04 22:38:23 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:
>> Wie ktoś może?
>
> moze wlej tyle ile wylejesz z tej lagi co nie cieknie.
AFAIK nigdy z używanego zawiasu nie wycieka tyle, ile się wlało. Na
razie rozłożyłem tą cieknącą (druga czeka w obwodzie, gdyby składanie
coś nie wychodziło) i pomijając to, co zostało na podłodze i spodniach,
to zlałem z niej jakieś ~400 ml.
>> Druga kwestia - jako że cieżka ze mnie śfinka, chciałbym nieco sobie
>> utwardzić zawias. W wymianę sprężyn, co byłoby optymalnym rozwiązaniem,
>> nie chce mi się bawić, więc pomyślałem, że zaleję gęstszym olejem.
>
> Ty, a Ty nie mieszasz pojec nieco ?
>
> Sprezyny a tlumienie.
Na ile to pojmuję moim prostym rozumkiem, gęstszy olej wolniej sobie
przepływa pomiędzy różnymi kanalikami, płytkami setów etc i w ten
sposób zmienia charakterystykę zawieszenia. Ćwiczyłem to kiedyś w
Sevence (która nie ma żadnej regulacji), ale nie pamiętam już co mi
Żwirek zalał. No i tam jeszcze poszły stare łożyska w ramach podkładek
pod sprężyny, coby je mocniej napiąć.
W LC4 jest regulacja odbicia i dobicia, zresztą ta druga jest
realizawana poprzez zmianę przekroju kanału, którym sobie olej
przepływa z jednej dziurki do drugiej. Ostatnio jeżdziłem na skręconych
regulacjach na maksa, a i tak było ciut za miętko. Cudów się nie
spodziewam, przeinwestowywać też mi się nie chce, więc kombinacje
olejowe wychodzą chyba najsensowniej.
> Zmierz sobie najpierw te sprezyny bo mogly sie nieco skrocic po tylu
> latach. I wtedy to wg mnie tylko wymiana.
Zmierzyć sobie mogę, tylko co z tego, skoro nie mam żadnej serwisówki
do tego zawiasu?
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 04.05.09 21:15 de Fresz
- 05.05.09 05:56 Karambol
- 05.05.09 08:38 a...@g...com
- 05.05.09 12:34 de Fresz
- 05.05.09 12:43 de Fresz
- 05.05.09 20:49 szmergiel
- 06.05.09 18:26 Spider A.J.
- 06.05.09 18:30 de Fresz
- 07.05.09 07:00 Kamil Nowak 'Amil
- 07.05.09 07:58 Spider A.J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy to jeszcze dziala
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Taka ciekawostka pożarowa :)
- 2025-07-30 Danina dla artystów, tworców i producentów od zakupu sprzętu elektronicznego.
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=