    From: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: LCD, Plazma, sam nie wiem?
    Date: Sat, 29 Aug 2009 01:49:54 +0200

    Witam,

    przy takim budżecie polecałbym Ci jednak zdecydowanie LCD. Osobiście
    powiesiłem na ścianie plazmę - ps50a551 za bodajże 3500 zł kupowaną. Została
    wymieniona niedawno na sony bravia w5500 - 40 cali.

    W przypadku obrazu z SD, spodziewałbym się, że plazma samsunga będzie dawała
    radę i to nawet lepiej niż mój obecny sony. A jednak nie, obraz z takiego
    samsunga oceniałbym na 3- natomiast sony na 5. Dzisiaj kupilismy film na dvd
    i odpaliłem go - różnica jeszcze większa na korzyść LCD. To samo przy xbox
    360. Nie wiem co będzie jak zapnę blue ray ale ogólnie jednak coś w tym
    jest, że za 40 cale zapłaciłem więcej niż za 50 cali - różnica w jakości
    obrazu jest ogromna. Podkreślam, że obydwa telewizory były FHD.

    pozdrawiam