  • Data: 2011-04-12 09:57:22
    Temat: Re: Ładne małe motocykle
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-12 09:42, Jackare pisze:

    > To co mnie się podoba w tym wszystkim to minimalizm, ale w jakiś sposób
    > wysmakowany. Do tego ludzie na zdjęciach sprawiają wrażenie tego co ja
    > najbardziej w motocyklach cenię: pełnej frajdy i swobody bez tych
    > wszystkich pieprzonych pancerzy kasków skór ochraniaczy kombinezonów i
    > innego parszywstwa którego nie nawidzę...

    Siema,

    ja co prawda się nie znam na poszczególnych wzorcach, ale wydaje mi się,
    że nie można tak porównywać. Przecież co innego typowy golasek do
    swobodnego poruszania się po mieście (od knajpki do knajpki) a co innego
    wypad w trasę gdzie trzeba przecież odpowiednio się zabezpieczyć, nie
    tylko na moto... ;)

    Swoją drogą zgadzam się w pełni, że pełno jest pozerów, co to tylko w
    naj...droższe ciuchy się ubierają, czapki z najwyższej półki kupują a
    moto od wielkiego dzwona do pokazania się sąsiadom wytaczają,...

    Ważne, że różnorodność jest przeogromna i każdy może wybrać, to co
    Tygryski lubią najbardziej, czego sam jestem najlepszym przykładem, bo
    miotałem się z zakupem tego jednego przeokrutnie... ;)

    W dniu 2011-04-12 10:04, Jasio pisze:

    > Kawasaki wypuściło w końcu W800 - taką mega Estrelkę.
    > Ale kolega Falco w offroad wsiąka, więc pewnie nie kupi.

    P.S. Jak już będzie obrzydliwie bogaty, to pewnie, że kupi i jeszcze
    kilka staruszków i codziennie będzie innym brykał to tu, to tam... ;)\
    Na błotko też znajdzie się miejsce a tymczasem... lecę pojeździć wokoło
    komina... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175