  • Data: 2020-10-08 19:25:21
    Temat: Re: Ładowarka i telefon
    Od: ydziO <ydzio(a)hot.com> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> wrote:
    > Daj się tym zając mężowi czy kogo tam masz.
    >
    > Ja żony nie potrafię przekonać że ładowarka w gniazdku 24/h to dużo dużo
    > dużo mniej pieniędzy niż telewizor bezsensownie włączony przez godzinę ;-)
    > Nie przetłumaczysz ;-)

    A to zależy jak bardzo chcesz przekonać. Bo jak bardzo, bardzo, to kup
    watomierz na Allegro i pokaż. Jak zobaczy cyferki to zrozumie. No chyba że
    będzie brnąć w zaparte i mówić ze jakieś specjalnie skonstrowane urządzenie
    kupiłeś, żeby pokazywało tak jak ty chcesz. Wtedy nie przetłumaczysz.
    Ale i tu masz jakieś wyjście, bo możesz wziąć wartość z pudełka jakiegoś
    urządzenia i pokazać że prawdę pokazuje.
    Ja wiem. One wiedzą najlepiej :-)