  • Data: 2015-09-03 20:35:49
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 września 2015 00:26:12 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Sprawdź proszę, jeszcze raz, bo to mi nie brzmi za dobrze.

    Gdybym nie sprawdzał, to bym nie pisał.
    Sprawdziłem kilka razy.
    Kabel od ajfona gdzieby nie był włączony; czy do PC, czy do ładowarki, za każdym
    razem rozładowuje ajpoda do zera zamiast go doładować.
    Do ajfona i ajpoda muszę używać osobne kable. Wolę nie sprawdzać, co by się działo,
    gdybym ajfona chciał ładować ładowarką od ajpoda...
    Być może "wątkotwórca" też korzysta z urządzenia firmy Apple i stąd kłopoty.

    --
    Akarm