  • 1. Data: 2015-08-30 11:21:06
    Temat: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu na YT lub
    grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

  • 2. Data: 2015-08-30 11:38:22
    Temat: Re: Ładownie film lub gra i spadek naładowania?
    Od: masti <g...@t...hell>

    rageofhonor wrote:

    > Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu na YT lub
    > grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

    za słaba ładowarka

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2015-08-30 13:18:36
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-08-30 o 11:21, rageofhonor pisze:
    > Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu na YT
    > lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

    Oryginalna ładowarka i kabel?

  • 4. Data: 2015-08-30 19:32:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message
    > Czy to normalne że podczas ładowania telefonu i oglądania filmu
    > na YT lub grania w grę spada naładowanie smartphone'a?

    Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
    Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.

    Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

  • 5. Data: 2015-08-30 19:49:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-30 19:32, Pszemol wrote:
    > "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message
    >
    > Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
    > Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
    >
    > Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

    Korzystanie z oryginalnych ladowarek Apple'a rozwija umiejetnosci i
    wyobraznie ;]
    https://www.google.pl/search?q=iphone+broken+cable&h
    l=en&biw=1920&bih=1061&site=webhp&source=lnms&tbm=is
    ch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIxpfF5a7RxwIVY6hyCh1EZws
    3#hl=en&tbm=isch&q=iphone+damaged+cable

  • 6. Data: 2015-08-30 19:56:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

> [...]
    l=en&biw=1920&bih=1061&site=webhp&source=lnms&tbm=is
    ch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIxpfF5a7RxwIVY6hyCh1EZws

    No cóż... jak ktoś jest dusigroszem i nie chce wymienić
    zużytego kabla na nowy tylko dziaduje to przecież wolno mu...

    Nie zmienia to nic w kwestii tego, że posiadacze Androida
    często narzekają właśnie, że oryginalna ładowarka nie
    nadąża z podażą bo popyt na energię ich smartfonów jest
    tak duży że się nie da uzyskać dodatniego bilansu energii
    w czasie gry, w czasie telekonferencji czy nawigacji...
    Efekt jest taki, że telefon więcej marnuje prądu niż jest
    w stanie zyskać z ładowarki.

    Takich efektów nie ma w iPhone!
    Ten system jest efektywny, pracuje w natywnym kodzie,
    CPU nie pobiera amperów w czasie gier czy nawigacji
    i typowa ładowarka bez problemów radzi sobie z ładowaniem
    nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
    Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.

  • 7. Data: 2015-08-30 19:58:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message
    >
    > Normalne w ch&*jowych smartfonach z Androidem.
    > Zużywają one więcej prądu niż gniazdo USB potrafi dostarczyć.
    >
    > Tak się nie dzieje w smartfonach Apple.

    mówisz, o tych zabawkach z wykastrowanym prockiem, zeby się nie
    przegrzewał?

    a może to klimatyzacja? :)

  • 8. Data: 2015-08-30 20:10:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mrvg90$vac$1@dont-email.me...

    > mówisz, o tych zabawkach z wykastrowanym prockiem,
    > zeby się nie przegrzewał?

    Mówię o tych z Androidem na pokładzie które potrzebują
    kilku warstw Dalvika aby zrobić nawet najprostsze funkcje...
    I potem potrzeba osiem rdzeni i 2A prądu z baterii aby
    zagrać w pasjansa :-)

    > a może to klimatyzacja? :)

    Masti, ile Ty masz lat?
    Mama Ci pozwala tak późno na koputerze klepać?

  • 9. Data: 2015-08-30 20:11:05
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > nawet w czasie pracy i zawsze masz bilans dodatni ładowania.
    > Niezależnie od tego co robisz na iPhone: gry, Skype, nawigacja.

    Oj Pszemol, chyba dostales dywidendy od Apple'a lub nowego iP za aktywna
    "promocje"? ;] Nakreciles sie na iP jak za dawnych czasow.

  • 10. Data: 2015-08-30 20:16:00
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-08-30 19:58, masti wrote:

    > mówisz, o tych zabawkach z wykastrowanym prockiem, zeby się nie
    > przegrzewał?
    >
    > a może to klimatyzacja? :)

    Akurat tutaj Pszemol sobie moze po Androidzie pojezdzic. Snapdragon 810,
    znajdujacy sie w wiekszosci tegorocznych falgowcow jest niezla grzalka
    lub tez zostal softwareowo przyciety, zeby sie nie przegrzewac jak np
    zrobilo HTC. Byly niby rozne rewizje, ale podobno nic nie wniosly w
    temacie grzania.
    Poza tym okreslenie "throttling" pierwszy raz uslyszalem w telefonach z
    Androidem. Nie wiem czy obnizanie taktowania stosuja rowniez w iP w
    kazdym razie nie mowi sie o tym tyle.