    From: cyrylski <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop Acer, obciążenie procesora, hibernacja
    Date: Mon, 13 Apr 2009 21:43:17 +0200

    cyrylski pisze:
> [...]
    > komputerze). Nie wydaje sie specjalnie zabrudzony w środku (sprawdzałem
    > okiem nieuzbrojonym przez klapki w spodzie) ani nie grzeje sie jakoś
    > szczególnie.
    >
    > Komputer to Acer Aspire z procesorem Intel Pentium M 740, 1,73 GHz, 512
    > MB ramu, 80 GB HDD, Intel GMA 900 i karta WLAN.
    >
    > Jeśli ktoś z Was wie coś co może zbliżyć mnie do rozwiązania problemu -
    > będę wdzięczny. Jakieś testy zrobić? Jakiegoś softu użyć? Czy to soft,
    > hardware, HDD się sypie? Każda wskazówka bedzie mile widziana!
    >
    > Kiedyś było tu wielu specjalistów których rady prawie zawsze były

    Dodam jeszcze, że poobserwowałem trochę co się dzieje z komputerem
    używając Process Explorera i zauważam pewną regularność, choć nie wiem
    skąd się bierze. Proces (zjawisko? :D) nazwany Hardware interrupts
    zabiera czas procesora w regularnych interwałach ok 25-30 sekund, screen
    z wykresu:

    http://yfrog.com/eicpuhj

    (jedna kratka na wykresie to 5 sekund)

    Co to oznacza?