  • 11. Data: 2016-11-10 10:51:32
    Temat: Re: Laptop zamknięty
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    BIOS to raczej nic do tego nie ma (no chyba, że ktoś się spotkał).
    W systemie trzeba ustawić reakcję na zamknięcie klapy (ekranu).
    No i kwestia chłodzenia (zamknięcie pogarsza wentylację), zadbałbym o chłodzenie od
    spodu.

    -----

  • 12. Data: 2016-11-10 11:40:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-11-10 o 10:51, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > No i kwestia chłodzenia (zamknięcie pogarsza wentylację), zadbałbym o chłodzenie od

    Od 3 mój laptop z serii gaming (czyli mocna sztuka)pracuje właściwie
    non-stop i nie mam problemów z chłodzeniem, jedynie mam dobrą podstawkę
    Zalmana pod laptopem która pracuje non-stop.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2016-11-10 13:18:23
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Można też wstawić do lodówki / zamrażarki (kable wyprowadzić przez uszczelkę) i pisać
    "nie mam problemów z chłodzeniem".
    Obudowa od Netgera tak mi napie...a wiatrakiem (nawet w szafie), że chyba zaraz to
    zrobię.

    BTW chętnie bym spożytkował ciepło wydzielane przez domowe urzadzenia elektroniczne
    na podgrzewanie wody w akwarium :-o

    -----

  • 14. Data: 2016-11-10 13:45:43
    Od: s...@g...com

    Właśnie chodzi mi o przegrzewanie się lapusia.

  • 15. Data: 2016-11-10 13:59:16
    Od: s...@g...com

    A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

  • 16. Data: 2016-11-10 16:57:00
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-09 o 22:55, Smok Eustachy pisze:
    > Witajcie!
    > Jak wygląda kwestia pracy laptopów z zamknięta klapką? Które modele na
    > rynku dają radę?
    Zamknięcie klapki wygasza ekran a więc znacząco maleje pobór energii.
    Więc w czym by miało to przeszkadzać a nie pomagać laptopowi?

  • 17. Data: 2016-11-10 17:02:30
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-11-10 o 13:59, s...@g...com pisze:
    > A jakieś malutkie komputerki ktoś ma na oku?

    Też szukałem czegoś małego (małej obudowy) ale skończyło się "na pająka"
    za monitorem :-)

  • 18. Data: 2016-11-10 17:09:46
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2016 o 16:57 t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > Zamknięcie klapki wygasza ekran a więc znacząco maleje pobór energii.
    > Więc w czym by miało to przeszkadzać a nie pomagać laptopowi?

    Jest znacznie lepiej, niż piszesz!
    Przy odpowiednim ustawieniu, zamknięcie klapki może także wprowadzić lapka
    w stan hibernacji.
    Wtedy pobiera symboliczne ilości energii :)
    Ale czy o to chodziło Smokowi? Wątpię...

    --
    Trefniś

  • 19. Data: 2016-11-10 21:37:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-11-10 o 17:09, Trefniś pisze:

> [...]
    > lapka w stan hibernacji.
    > Wtedy pobiera symboliczne ilości energii :)
    > Ale czy o to chodziło Smokowi? Wątpię...

    Jakbyś przeczytał o co pytał twórca wątku, to byś wiedział, ze chodzi o
    PRACĘ laptopa z zamknięta klapką.
    Mniej pisz więcej czytaj.

  • 20. Data: 2016-11-10 21:58:18
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Przy klawiaturze wyspowej jest łatwiej zrobić w klapce otwory na palce do
    poszczególnych klawiszy.
    No i zdecydowanie łatwiej przy łech-tacz-ce niż przy tacz-padzie.

    -----