  • 31. Data: 2018-07-24 23:54:03
    Temat: Re: Laserówka blado drukuje
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.elektronika Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:

    > TFO to wg mnie bardzo dobre zaminniki. Sam takie stosuje w Kyocera

    Btw, czym się różni od TF1? :)

    TFO:
    https://allegro.pl/toner-samsung-ml-d1630a-ml1630w-s
    cx4500-ml1630-new-i7114034100.html

    TF1:
    https://allegro.pl/toner-tfo-s-1630-samsung-ml-d1630
    a-ml-1630-scx4500-i6976679763.html

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 32. Data: 2018-07-25 08:59:33
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2018-07-24 o 23:54, Adam Wysocki pisze:
    > In pl.misc.elektronika Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:
> [...]
    TF1 to dawny Forever. Zawsze myślalem ze oni sie przebrandowali na TFO i
    TF1 juz nie ma :-)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 33. Data: 2018-07-25 11:08:04
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.elektronika JaNus <bez@adresu> wrote:

    > Ja mam drukarkę z tylko USB, ale podpięta do rutera robi za sieciową. A
    > swoją drogą dziwne, że poprzedni, starszy ruter tolerował podłączenie
    > kilku urządzeń przez HUB(ę) :)
    > -- co było istotne, bo miał tylko jedno USB-gniazdko. Teraz mam nowszy
    > ruter, (FunBox-2) tej samej firmy, i HUB-a nie toleruje. Na szczęściem a
    > dwa gniazdka, bo bym się wkurzył!

    Może są też funboxy z 4 gniazdkami i nie chcieli dawać ci możliwości
    podpięcia 3-4 urządzeń bez kupienia droższego modelu z 4 gniazdkami :P

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 34. Data: 2018-07-25 11:48:45
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.elektronika Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:

    > TF1 to dawny Forever. Zawsze myślalem ze oni sie przebrandowali na TFO i
    > TF1 juz nie ma :-)

    Może to leżaki magazynowe ze starym brandem i dlatego tańsze? :)

    Czyli TFO to brand Forever? Tej firmy od kiepskich akumulatorków i jeszcze
    gorszych, tanich kamerek? Cóż, mam nadzieję że toner wychodzi im lepiej...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 35. Data: 2018-07-25 11:56:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > Po prostu działa i już, dlatego większość ludzi w ogóle tego nie zauważa.

    To prawda, z różnymi rzeczami miewałem pod Linuksem problemy, ale jakoś z
    cupsem chyba nigdy. Inna sprawa że pomysł logowania się hasłem roota przez
    web jest wg mnie całkowicie idiotyczny (tym bardziej że hasła roota wcale
    nie musi być), ale na szczęście można to zmienić (i zawsze zmieniam).

    > stało się krótko po tym, jak jeden śmieszny koleś na pl.comp.advocacy
    > (chyba wiadomo który),

    Kojarzę jedno indywiduum na literę 'W', ale ogólnie nie bywam tam :)

    > długo dowodził jak to w linuksie nie działa żadna druarka, za to w maku
    > wystarczy włożyc kabelek.

    Z makiem mam doświadczenie takie, że wiem, że istnieje :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 36. Data: 2018-07-25 11:57:34
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote:

    > W plujkach HP(tak mam w Deskjet 5940), aby w pełni obsłużyć drukarkę:
    > - czyszczenie dysz
    > - ręczna kalibracja
    > potrzebne jest oprogramowanie z epoki (nie współpracujące z win 7, tylko
    > np. 98)

    Kojarzę że nie mogłem z cupsa wykonać czyszczenia w DeskJet F4210, zdaje
    się że driver nie pozwalał.

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 37. Data: 2018-07-25 13:04:38
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-07-24 o 14:07, sirapacz pisze:

    > jak - wycinasz kształt ścieżek a potem zeskrobujesz miedź dookoła?

    Tylko kształt, tam gdzie trzeba (np: opto) to poszerzam ale niewiele,
    resztę zostawiam, o ile układ nie jest wcz czy zawansowaną cyfrówką to ta
    dodatkowa miedz nie przeszkadza w pracy a podłączona do masy dodatkowo
    ekranuje.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 38. Data: 2018-07-25 13:30:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    In pl.misc.elektronika Tasiorsa <t...@p...fm> wrote:
    > TFO to wg mnie bardzo dobre zaminniki. Sam takie stosuje w Kyocera
> [...]

    W opisie tez TFO
    byc moze niczym sie nie roznia - to firma TelForceOne
    W skrocie TFO, albo TF1

    https://www.telforceone.pl/historia.html
    2005 Wprowadzenie na rynek marki TF1 (obecnie TFO)

    ... a moze TF1 byl zastrzezony ?
    albo nie, skoro TelForceOne spolka nazywa sie od 2006.

    Hm, to ten TF1 to jakis lezak magazynowy ... albo stare zdjecie, a
    towar juz bedzie TFO :-)

    J.

  • 39. Data: 2018-07-25 15:35:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > TFO i
    > TF1 juz nie ma :-)

    >Może to leżaki magazynowe ze starym brandem i dlatego tańsze? :)

    Raczej odwrotnie - Forever, Foof, i inne to marki spolki ... teraz
    Telforceone,
    kiedys PolTelkom.

    https://www.telforceone.pl/nasze-marki.html

    >Tej firmy od kiepskich akumulatorków i jeszcze
    >gorszych, tanich kamerek?

    Akumulatorki to IMO mieli normalne.
    I nawet nie oszukiwali duzo na pojemnosci.

    > Cóż, mam nadzieję że toner wychodzi im lepiej...

    ... dobor dostawcow ? Bo bateryjki i kamerki to pewnie chinskie, ale
    tonery ... to chyba wiecej firm napelnia w naszym kraju, moze i oni ?
    Ale chyba nie, albo jakis podwykonawca.

    J.

  • 40. Data: 2018-07-25 16:13:35
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.misc.elektronika J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Raczej odwrotnie - Forever, Foof, i inne to marki spolki ... teraz
    > Telforceone,
    > kiedys PolTelkom.
    >
    > https://www.telforceone.pl/nasze-marki.html

    W sumie z tej listy znam tylko Forever i (teraz) TFO :)

    > Akumulatorki to IMO mieli normalne.
    > I nawet nie oszukiwali duzo na pojemnosci.

    Pamiętam że miałem i jakoś szybko mi padały w porównaniu z innymi.

    > ... dobor dostawcow ? Bo bateryjki i kamerki to pewnie chinskie, ale
    > tonery ... to chyba wiecej firm napelnia w naszym kraju, moze i oni ?
    > Ale chyba nie, albo jakis podwykonawca.

    W sumie fakt, brand brandem, a liczy się to, kto tak naprawdę jest
    wykonawcą...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]