  • Data: 2010-11-15 09:46:24
    Temat: Re: Listy w (x)html
    Od: Marek <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-15 08:26, fz21z pisze:

    > A jak sie ma uzywanie list ale nie do menu lecz do wyswietlania
    > zawartosci menu - i nie mam tu na mysli, ze jak klikne w dany link z
    > menu wyswietla mi sie strona z rozwinieciem tego danego linku tylko
    > musze miec na stronie rozwiniecia do wszystkich linek jakie mam w
    > menu.

    Chodzi Tobie więc o menu dynamiczne? Najeżdżasz myszką a ono rozwija
    się? To nie ma większego znaczenia. Możesz użyć list do tego celu. Jak
    sama nazwa wskazuje: lista służy do listowania. W zależności jak ją
    ostylujesz tak będzie wyglądała.

    > Ps. nie widze polskich znakow w waszych postach...

    A to dlatego, że odpisujesz z kodowaniem ISO 8859-1, w którym nie ma
    polskich znaków. Co ciekawe - wątek zainicjowałeś z ISO 8859-2. Używam
    Thunderbirda - on się dostosowuje do kodowania osoby, której odpowiadam
    i teraz też mi się przestawił na ISO 8859-1. Prawdopodobnie po wysłaniu
    tej wiadomość polskie litery zostaną pozbawione ogonków (mam nadzieję)
    albo znikną. Przy okazji przetestuję co Thunderbird robi w takich
    sytuacjach.