    From: fz21z <f...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Listy w (x)html
    Date: Mon, 15 Nov 2010 02:42:53 -0800 (PST)

    On 15 Lis, 10:46, Marek <b...@e...com> wrote:

    > Chodzi Tobie więc o menu dynamiczne? Najeżdżasz myszką a ono rozwija
    > się? To nie ma większego znaczenia. Możesz użyć list do tego celu. Jak
    > sama nazwa wskazuje: lista służy do listowania. W zależności jak ją
    > ostylujesz tak będzie wyglądała.

    > A to dlatego, że odpisujesz z kodowaniem ISO 8859-1, w którym nie ma
    > polskich znaków. Co ciekawe - wątek zainicjowałeś z ISO 8859-2. Używam
    > Thunderbirda - on się dostosowuje do kodowania osoby, której odpowiadam
    > i teraz też mi się przestawił na ISO 8859-1. Prawdopodobnie po wysłaniu
> [...]

    Chyba niezrozumiale obiasnilem swoj problem.
    Postaram sie to opisac jeszcze raz...

    Sytuacja wyglada tak:
    mam MENU z kategoriami i podkategoriami i podpodkategoriami. Menu to
    mam oczywiscie wylistowane.

    I teraz tak - jesli klikam w dany link w menu to przekierowuje mnie po
    przez adres z "#" do rozwiniecia tematu.
    Problemu by nie bylo gdyby osoba dla ktorej robie strone nie zazyczyla
    sobie aby wszystkie tematy zawarte w menu byly na jednej stronie - a
    przekierowania maja wygladac jak np. w dokumentacjach w3c (gdzie jest
    duzo podpunktow) po przez hashe "#" i identyfikatory. No i ja sie
    pytam czy te rozwiniecia moga byc tazke w listach czyli przykladowo:

    <ul>
    <li><h3>tytul pierwszego linku</h3><p>Rozwinięcie w sensie opsi
    kategorii itd.</p></li>
    <li><h3>tytul drugiego linku</h3><p>Rozwinięcie w sensie opsi
    kategorii itd.</p></li>
    itd.
    </ul>

    Oczywiscie sprawa bylaby prosta gdybym mial tylko kategorie bez
    podkategorii wtedy stosuje tylko tagi <hX> i <p> bez tagow list (<ul>,
    <li>). Ale ja mam do tych kategorii ejszcze mase podkategorii i
    podpodkategorii i dla uwizualnienia wg mnie lepiej wyglada to jesli sa
    te listy - z odpowiednimi wcieciami itd.

    Kiedys widzialem juz dyskusje na temat do jakiego momentu mozna
    stosowac listy, ale ostatecznie nikt nie dal przekonywujacej
    odpowiedzi dlatego zalozylem ten watek,