-
Data: 2010-11-18 23:55:53
Temat: Re: Litewski TIR
Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-11-18 14:53, RoMan Mandziejewicz pisze:
> No i? Ewentualna kolizja nie jest skutkiem jazdy poboczem tylko
> skutkiem "tfardzielstfa" przeciwników pakujących się na czołówkę -
> jeden będzie wyprzedzał na chama a drugi, mając możliwość przesunięcia
> się, od linii środkowej się nie odspawa. A to już jest świadome
> doprowadzanie do kolizji, której można było uniknąć, czyli łamanie
> art. 3 ust. 1 PoRD i może się skończyć odpowiedzialnością karną. Dla
> obu uczestników kolizji a nie dla tego, który posunął się na pobocze.
Aaaa, czyli jak jadę po własnym pasie, a ktoś mi z przeciwka na niego
wjeżdża i we mnie uderza, to jest moja wina? Te kraski na drodze na
prawdę mają na celu wyznaczenie czegoś, wiesz?
I nie mówię o przyspawywaniu się do środkowej linii - ale nikt nie ma
prawa mnie spychać, jeśli omijam dziurę, zabitego psa, cokolwiek. I
nawet, jeśli bez powodu jadę przy środkowej linii, to popełniam
wykroczenie, ale wjeżdżający na MÓJ pas i walący we mnie jest winien
kolizji.
> Problemem jest tutaj nieprzestrzeganie art. 16 ust. 4 PoRD. Naprawdę
> polecam wycieczkę do Austrii i zobaczenie, że na jezdni mającej po
> jednym wyznaczonym szerokim pasie ruchu w każdą stronę da się
> wyprzedzać bezpiecznie na trzeciego a nawet czasem na czwartego i
> absolutnie nikogo to nie razi. Jedziesz po prostu w swoim tempie i bez
> bezsensownego gaz/hamulec/gaz/hamulec spokojnie wyprzedzasz, bo każdy
> wie, że ma się trzymać skraju jezdni
Pod warunkiem, że nie przekraczasz środkowej linii.
> i tylko Polakom i Czechom trzeba
> robić specjalne tablice to tłumaczące.
Ty masz jakiś kompleks. I pakowanie Czechów tutaj jest nie na miejscu -
akurat u nich kultura i świadomość jazdy jest o wiele bardziej
"niemiecka", niż u nas. A te znaki są dla wszystkich (łącznie z tobą).
Pozdr,
--
L E P E K Pruszcz Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm
Toyota Corolla 1.3 sedan '97
Hyundai Atos 0.9 nanovan '00
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.10 23:58 J.F.
- 19.11.10 00:23 Adam Płaszczyca
- 19.11.10 08:22 Krzysiek Kielczewski
- 21.11.10 17:44 kor_nick
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=