  • 121. Data: 2011-09-16 21:22:24
    Temat: Re: Luserzy Elekrody.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michoo napisał:

    > Tak - nawet to najpierw zasugerowałem.
    >
    > Ale Jarosław pisał już o skręcaniu par na plaster i ich nierównej
    > długości. Działało nawet jak wpiąłem siebie w obwód.

    Tak mi intuicja podpowiadała, być może błędnie. Przez to "na plaster"
    rozumiem rozwiązanie (a właściwie związanie) widoczne na zdjęciu
    z początku wątku. Ale nadal nie wiemy co gorsze, nierówne kable,
    czy metoda ich połączenia. Być może nic nie jest aż tak złe -- może
    sprzęt jest teraz na tyle dobry, że radzi sobie z byle czym.

    --
    Jarek