-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-
mail
From: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: MAlutki ciągnik siodłowy; B+E jaki może być ciężar zestawu?
Date: Wed, 09 Nov 2011 20:56:07 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 32
Message-ID: <j9elsn$ir6$1@news.onet.pl>
References: <4...@n...home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: vovin2.mrs-net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1320868568 19302 83.13.70.131 (9 Nov 2011 19:56:08 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Nov 2011 19:56:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
In-Reply-To: <4...@n...home.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2412245
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.11.2011 20:17, BAREK pisze:
> Tak jak to jest z prawem jazdy B+E
> Znalazłem na otomoto taki mały ciągnik siodłowy bus o DMC 3,5 tony,
> czyli samochód, którym można jeździć z prawem jazdy kat. B
Ale jest to traktor (pojazd wolnobieżny) czy samochód osobowy?
> Zakładając, że kierowca ma prawo jazdy B+E,
> Samochód waży powiedzmy 2,5 tony, to teraz;
> -jak dużą przyczepę może ciągnąć?
Zależy, co ma wpisane w papierach. Zależy, jak bardzo się go naładuje.
Jak do 3.5 tony to teoretycznie może pociągnąć 3.5 tony o ile ma DMC
przyczepy wpisane 3.5 tony.
> -jaka może być maksymalna masa takiego zestawu?
Bez danych w dowodzie nie wiadomo.
> -czy masa przyczepy może być większa niż ciągnika?
Jeśli ciągnik jest samochodem osobowym to nie może.
> Teoretycznie według tego co znalazłem wygląda że masa całkowita może
> sięgać 7ton, ale tutaj pytanie, czy możliwa jest sytuacja, kiedy to
> ciągnik ważyłby 2,5 tony brutto, a przyczepa z ładunkiem aż 4,5 tony?
Jeśli dobrze kojarzę z ciągnikiem rolniczym, który można ciągnąć z
przyczepami na B+E (bo to efektywnie daje T), nie ma obwarowań
tonażowych a jedynie liczba sztuk.
S.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.11 21:19 BAREK
- 10.11.11 16:15 J.F
- 10.11.11 19:04 Kuba \(aka cita\)
- 12.11.11 06:55 WildS
- 12.11.11 21:42 J.F.
- 13.11.11 22:23 Kuba \(aka cita\)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=