    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: MMSy do pre-paidów
    Date: Sun, 08 Mar 2009 11:41:08 +0100

    Wojciech "Spook" Sura pisze:
    > Witam!
    >
    > Próbowałem kiedyś wysłać do Mamy MMSa (z 6230i na 3510i - obie
    > obsługują), ale dostała tylko SMSa z informacją, że nadszedł MMS i że
    > może go obejrzeć na takiej to a takiej stronie internetowej.
    >
    > Było to kilka lat temu, a w międzyczasie nie miałem potrzeby wysyłać
    > MMSów. Czy coś zmieniło się w kwestii wysyłania MMSów na pre-paidy?
    >
    > Pozdrawiam -- Spook.

    ja i moja mama mamy prepaidy w orange. Jej telefon to jakiś cieniutki
    SE, bez BT, IR i kabelka. wiec chcąc przesłac zdjecie wnuka na taptete,
    trzeba użyc mmsów. Też były problemy, ale naszczęscie znalazłem
    informacje ze jej telefon przyjmuje mmsy (chyba) do 50 kilobajtów.
    strasznie mało, ale da sie to zrobic. Spróbuj z czymś tak malenikim.
    Wskazówka. czasem z www da sie wysłać mmsa za darmo. Dla testów - jak
    znalazł.

    ToMasz