    From: Magic <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: MZ 150 Brak Prawa Jazdy
    Date: Sat, 29 Aug 2015 10:13:46 +0200

    W dniu 2015-08-28 o 23:39, BombelMD2 pisze:

    > 1. Od kilku dni mam 18 lat i chciałbym jeździć MZ niestety nie mam prawa
    > jazdy chciałbym wiedzieć jakie czekają mnie konsekwencje jeśli:
    > A) nie mam prawa jazdy na motocykl.
    > B) dodatkowo nie mam prawka na samochód
    > C) + brak przeglądu pojazdu od 2 lat.

    Decyduje brak uprawnień na pojazd którym w danym momencie się poruszasz,
    nie ma formalnie "kumulacji".

    > 2. wiem co mi grozi jeśli spowodował bym wypadek.

    Na pewno?

    ?

    > 4. Jaka jest wysokość mandatu za brak uprawnień, ponieważ do końca nic
    > nie wiadomo a w zycie miały wejść mandaty za brak uprawnień w wysokości
    > 3-15 tysięcy.

    Nie wiem czy zmieniła się wysokość mandatu (do tej pory 500 zł), za to
    teraz jest to kwalifikowane jako przestępstwo zagrożone więzieniem do 2 lat.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj