    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Male biuro, a zabezpieczenie danych osobowych.
    Date: Mon, 16 Feb 2009 19:18:55 +0100

    Jako że tematyka IMVHO pasuje do .prawo - FUT warning.

    On Sat, 14 Feb 2009, ąćęłńóśźż wrote:

    > A w praktyce bardzo malego biura - wspólnoty mieszkaniowej?

    Tak się zastanawiam, czy przypadkiem nie zabierasz się do sprawy
    od ekhm... niewłaściwej strony.
    Czy to nie wynika z niezrozumienia, jak protesty taksówkarzy
    "bo ja nie chcę podawać swojego adresu" :|

    Jakie dane osobowe, nie wyłączone z jawności na mocy ustawy
    o ochronie danych osobowych, będą w tych dokumentach?

    Tak sobie przemyśliwuję...

    - dane *właścicieli* lokali przecież są jawne. Każdy może sobie
    poczytać w jawnej części Księgi Wieczystej, z grubsza nie widać
    aby jakoś się różniły np. od danych przedsiębiorców; to, że
    np. w W-wie jest "modne" niepodawanie danych na szyldach
    przy drzwiach i przyciskach przy domofonach wiem, ale ze
    świadomością iż imię i nazwisko właściciela są w jawnych
    danych KW widocznie :> nie ma to wiele wspólnego

    - danych ew. *klientów* wspólnoty, powiedzmy - najemców części
    wspólnych, będą się kwalifikowały do "danych nakazanych prawem",
    więc przykładowa f-ra za najem nie będzie różniła się od takiej
    z f-ry wystawionej np. przez warzywniak za rogiem
    Powiadasz, ze taki warzywniak ma f-ry klientow trzymać w kasie
    pancernej i tak dalej?

    > A same może dane osobowe (jest ich niewiele, na dyskietce by się zmieściły)
    > trzymać na małym cd-romie

    Jak już to flash - karta albo pendrive.
    I zaszyfrowany dysk wirtualny (zdecydowanie IMO lepiej dysk niż pliki,
    nie są potrzebne pętające się tu i ówdzie rozszyfowane zbiory
    tymczasowe). W archiwach .prawo powinno być trochę dyskusji z listą
    programów szyfrujących.

    Acha, standardowo mogę przeoczyć posty w których odpowiedzi
    występują nad cytatem ;>

    pzdr, Gotfryd