    Date: Tue, 21 Mar 2023 08:56:39 +0100
    Subject: Re: Malowanie klawiatury
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    <tuk5uc$30nie$1@dont-email.me>
    From: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 12.03.2023 o 10:27, heby pisze:

    > Da się, używam *TANIEJ* klawiatury mechnicznej.
    >
    > Pomyliłeś koncepcje: bycie tanią ma niewielki związek z mechanicznością.

    To akurat nie ma nic do rzeczy, przynajmniej dla mnie klawiatura to
    klawiatura bez względu na to jak ja tytułują. Teraz używam takiej
    nazywanej półmechaniczną i konia z rzędem temu kto mi wykaże czym ona
    się różni na plus w użytkowaniu od zwykłej. Od producenta oczekuję że
    bez względu na nazwę (rodzaj) sprzeda mi klawiaturę która

     będzie działała przynajmniej przez okres gwarancji.

> [...]
    > obecnie wiele różnych.
    >
    > Oczywiście, że najtańsze membranowe są tańsze. I niektóre nie są w
    > cale takie najgorsze, sam używam takiej jeśli chce pisać cicho.
    >
    > Więc jeszcze raz: machnicznośc to kwestia gustu. Ja takie preferuje,
    > ale znam masę ludzi którzy tego nie preferują i wolą "deski". Co kto
    > woli, może też to kwestia wieku, jako dziecko miałem w ręku wiele
    > różnych i najlepiej pisało mi się na klawiaturach z wyraźnym klikiem o
    > dużym skoku, bo w zasadzie dostępne były albo takie "profesjonalne",
    > albo samo badziewie w komputerkach 8-bit.

    Ale to Ty wyskoczyłeś z tą mechanicznością, mi to wsio ryba, jestem
    gotów dopłacić za np podświetlanie albo za przedłużoną gwarancję, ale
    nigdy za logo firmowe czy za jakieś inne duperele bez większego
    znaczenia za które kapitaliści sobie liczą żerując na ludzkich ciągotach
    do błyskotek.