-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Mały, dociążony SUV - jak się prowadzi
References: <1te2semgohht2.1j4hhslpssljh$.dlg@40tude.net>
Date: Wed, 21 Jun 2017 17:33:49 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
Message-ID: <o...@l...harvard.local>
User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
Lines: 52
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.122.138
X-Trace: 1498059231 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 5154 178.42.122.138:54706
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Body-CRC: 3699227911
X-Received-Bytes: 2513
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608298
[ ukryj nagłówki ]W dniu .06.2017 o 11:19 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:
>
> Po wielu latach jazdy osobówkami i vanami przyszedł czas na dłuższy
> wyjazd
> SUV-em. Jestem trochę zawiedziony, bo niewielka Kia Sportage z ładunkiem
> 300 kg osób i bagażu prowadzi sie w zakrętach po prostu fatalnie -
> zdarzyło
> mi się np. nie zmieścić na pasie na łuku, gdzie starym fordem miałbym ze
> 20
> km/h zapasu.
> Na dodatek tylne zawieszenie potrafi dobić do końca na większej muldzie,
> choć na postoju nie widać, żeby samochód "przysiadł".
Mam 3 letnią sportage - faktycznie przy prędkościach autostradowych jest
trochę "nerwowa". Trzeba w niej nauczyć się trzymać kierownicę (im luźniej
tym lepiej). Ale efekty takie jak u Ciebie nie występują. Może amorki
słabe? - lub zwyczajne luzy w zawieszeniu?
Inna sprawa, że w swojej sportage nie dam rady zrobić 1000km "na raz". To
nie jest długodystansowiec. Zawieszenie, fotele, ergonomia kabiny sprawia,
że długie trasy są w niej męczące.
Dla porównania ostatnie 2000 km zrobiłem Sorento (starszy brat Sportage) -
jest wyższy ale idzie jak po sznurku. Im szybciej jadę tym stabilniej się
zachowuje. Większy rozstaw osi i większa szerokość robi swoje.
TG
Następne wpisy z tego wątku
- 21.06.17 17:47 Cavallino
- 21.06.17 18:18 Tomasz Gorbaczuk
- 21.06.17 19:39 Maciek
- 21.06.17 20:49 Grzegorz Tomczyk
- 21.06.17 20:56 Tomasz Gorbaczuk
- 21.06.17 21:30 Maciek
- 21.06.17 22:46 m4rkiz
- 21.06.17 23:04 Cavallino
- 26.06.17 18:57 Tomasz Gorbaczuk
- 26.06.17 22:40 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław