    From: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Maly problem z .htaccess
    Date: Thu, 16 Feb 2012 13:02:01 +0100

    czwartek, 16 lutego 2012 12:25. Wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Gabriel Zastawnik:

    > RewriteCond %{HTTP_ACCEPT}%{HTTP_USER_AGENT}
    > application/xhtml+xml|W3C_Validator|WebKit
    > RewriteCond %{HTTP_ACCEPT} !application/xhtml+xml;q=0;
    > RewriteCond %{REQUEST_URI} .htm(l)?
    > RewriteRule .* - [T=application/xhtml+xml]

    Winne są te reguły. One powodują serwowanie dokumentu jako
    application/xhtml+xml pod warunkiem, że przeglądarka rozumie ten format
    i żądany dokument zawiera w URI htm lub html poprzedzony dowolnym znakiem.
    Adres www.jadwigabialczyk.pl/ nie zawiera ciągu znaków htm/html, więc typ
    MIME nie jest wymuszany.

    Musisz do tych reguł dodać warunek uwzględniający wywołanie adresu
    jadwigabialczyk.pl. *Wydaje mi się* że to będzie jakoś tak:

    RewriteCond %{HTTP_ACCEPT}%{HTTP_USER_AGENT}
    application/xhtml+xml|W3C_Validator|WebKit
    RewriteCond %{HTTP_ACCEPT} !application/xhtml+xml;q=0;
    RewriteCond %{REQUEST_URI} .htm(l)? [OR]
    RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/$
    RewriteRule .* - [T=application/xhtml+xml]
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski