  • Data: 2021-08-09 11:58:27
    Temat: Re: Maszty zasięg GSM
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 8 Aug 2021 08:32:09 +0200, trybun wrote:

    > Nie tylko do sieci ale telefon ewidentnie korzysta z tych konkretnych
    > masztów, a NetMonster ich nie widzi, tzn z jakichś powodów nie potrafi
    > zidentyfikować i wskazać.

    Netmonster ma logi - przejdz sie na spacer, zobacz co tam pokaze po
    powrocie.

    > Inne program akurat nie ma problemów z
    > wskazaniem tego nadajnika, ale nie widzi znowu innego... W co tu jest
    > grane??

    Magia nowoczesnych technologii :-)

    > Jesteś pewny?

    Dawniej tak. Tylko identyfikator, lokalizacja do niczego niepotrzebna.
    Ale teraz sie rozwinely sposoby lokalizacji "przez siec", to moze cos
    dodali.

    https://www.ericsson.com/en/blog/2020/12/5g-position
    ing--what-you-need-to-know

    Ale reszty to sie trzeba domyslic, lub doczytac

    > Mnie z kolei zastanawia co stoi na drodze twórcom takich aplikacji aby
    > stworzyć program który nie ma błędów, bo wszystkie które znam i zdążyłem
    > wypróbować to można kant dudy rozwalić.

    Przede wszystkim, to aplikacja nie moze "nasluchiwac" stacji bazowych,
    a tylko prezentuje, co jej system telefonu podaje.

    A tu sie chyba sporo zmienia - siec i system telefonii, android - i
    koncepcja, i biblioteki/objekty ...

    J.