-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Matematyka na poziomie gimnazjum i policjanci...
Date: Wed, 15 Oct 2014 19:45:01 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <m1mbqv$gjs$1@node1.news.atman.pl>
References: <543dc804$0$12626$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.0.194.227
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1413395103 17020 193.0.194.227 (15 Oct 2014 17:45:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 15 Oct 2014 17:45:03 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <543dc804$0$12626$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2547079
[ ukryj nagłówki ]On 2014-10-15 03:04, anacron wrote:
> I pomijam już, że na 1000m średnica promienia z LTI 20-20 to
> jedyne 3m. :D
To kwestia jakości odbiornika i wzmacniacza. Może sobie mieć i 100m,
jesli w polu widzenia radaru jest jeden pojazd i radar da radę odczytać
odbitą falę to pomiar będzie prawidłowy. W dodatku odchylenia związane z
nieidealnie jadącym "na radar" będa na korzyść kierowcy.
Problemem jest odczyt dwóch pojazdów. Ale znowu - jesli widzi dwa
pojazdy to w TF ma dwa prążki i da się okreslić ich prędkości. Co prawda
to człowiek zinterpretuje ktory jechał szybciej, ale da się.
Nie przesadzałbym więc z problemami, co najwyżej mam powazne wąpliwości
czy aby na pewno z takej odległości radar coś wykryje. I czy przypadkiem
obracanie radaru powodując odbicia od barier energochłonnych nie
pozwalają manipulować odczytami (nawet bez pojazdu) :D. Taka teoria
spiskowa...
Następne wpisy z tego wątku
- 15.10.14 22:09 anacron
- 15.10.14 22:25 Baczek
- 15.10.14 22:34 anacron
- 16.10.14 00:38 Tomasz Pyra
- 16.10.14 15:22 J.F.
- 16.10.14 16:32 Tomasz Finke
- 16.10.14 17:30 J.F.
- 16.10.14 18:52 Tomasz Finke
- 15.10.14 22:33 John Kołalsky
- 16.10.14 21:23 John Kołalsky
- 16.10.14 21:34 John Kołalsky
- 16.10.14 21:57 John Kołalsky
- 16.10.14 22:03 Sebastian Biały
- 16.10.14 22:38 Gotfryd Smolik news
- 19.10.14 11:55 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=